KRIZA MODELA

Propada kompanija čijim proizvodima su svi bili opsjednuti, a ovo su razlozi: ‘Mladi za to ne žele ni čuti‘

Je li završio Tupperware party?

Žena drži Tupperware posudu

 Jean-francois Monier/Afp

Od 1946. godine, kada je Tupperware lansirao svoje tada inovativne plastične posude koje čuvaju svježinu hrane, mnogo se toga promijenilo. Kada je Earl Tupper pokrenuo svoju kompaniju, mnoga kućanstva nisu si mogla priuštiti vrlo skupe hladnjake. Obitelji su bile puno veće pa se pripremala i veća količina hrane, a Tupperwareove posude bile su jedna od rijetkih mogućnosti da se svježina ostataka održi do sljedećeg dana. Idealni kupci bile su kućanice, no kako im predstaviti proizvod u vrijeme slabo razvijenog marketinga i medija s dosegom daleko manjim od današnjeg?

Brownie Wise, žena koja je bila zaštitno lice brenda, pronašla je način - Tupperwareove partyje. Budući da je znala koliko preporuka može biti značajna pri odabiru...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 20:04