Na SoMo Borca prijavilo se čak 220 projekata iz regije.
Rekordan je to odaziv na deseto, jubilarno izdanje najvećeg digitalnog natjecanja u regiji.
Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca kaže da je iznimno ponosna na rekordan broj prijava.
- SoMo Borac je uspješno formirao najsnažniju digitalnu zajednicu koja pridonosi razvoju i pozicioniranju struke u regiji. Najbolji regionalni stručnjaci izabrat će i nagraditi digitalne projekte koji su obilježili godinu - kaže Vrdoljak Ličina.
Dodaje da ovakav broj prijava ukazuje da je digital sve značajniji poslovni segment brojnih kompanija. Lani je broj prijava iznosio 150. Najveći interes za SoMo Borac zabilježen je za SoMo Advertising nagradu, u kojoj će se 192 projekta boriti za nagradu u 11 kategorija. S druge strane, u četiri kategorije za SoMo Media nagradu, koja se ove godine dodjeljuje po prvi put, prijavljeno je čak 29 radova najznačajnijih regionalnih medija koji će ove godine imati priliku pokazati svoje digitalne uspješnice.
Ivan Kovačević, predsjednik žirija nagrade SoMo Advertising kaže da je s obzirom na rekordan interes, pregršt noviteta.
- Povijesno su za najbolje radove odlučivale nijanse, vjerujem da će tako biti i ove godine te da ćemo uz kvantitetu imati i rekordno kvalitetne radove. Ove godine žiri ima izazov odabrati nogometnim žargonom "prvih 11", jedanaest najboljih od čak 192 prijavljena rada. Iznimno se veselim žiriranju u društvu dragih kolega i, naravno, dodjeli i okupljanju najvećih stručnjaka iz svijeta digitala na jednom mjestu - zaključuje Kovačević.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....