BIO JE PROBLEM

Gotovo 24 sata nije radila popularna šoping aplikacija, Hrvati i Hrvatice tek sad odahnuli: ‘Proradilo je!‘

Aplikacija ne radi bar od jučer popodne, koliko znamo. Čekamo odgovor kompanije.

Stranica Answear

 Jaap Arriens/Nurphoto Via Afp

Popularni online shop Answear i aplikacija nisu bili u funkciji, koliko nam je zasad poznato barem od petka popodne, kad smo to zamijetili pokušavši jučer oko 17 sati ući u aplikaciju. Dočekala nas je poruka koja glasi "Došlo je do neočekivane pogreške, radimo na popravku. Posjetite nas za nekoliko trenutaka". No, nakon nekoliko trenutaka ista stvar, a isto je i danas. Web stranica je proradila oko 14 sati.

Na stranicama poljske online trgovine za investitore nije bilo nikakvih vijesti, i još čekamo službeni odgovor kompanije na naš upit što se događalo s trgovinom. Što god bilo, padom stranice i aplikacije uoči i za vrijeme tmurnog vikenda, Answear je svakako riskirao pristojne gubitke, jer je dobar dio nestrpljivih kupaca po isti proizvod možda skoknuo u drugi online shop.

Kako je poznato, modna platforma Answear u Hrvatskoj je od 2021. godine. Kako stoji na njihovim korporativnim stranicama, Answear.com je prva poljska internetska multibrand trgovina osnovana 2011. godine, nude proizvode preko 700 svjetskih marki. Trenutno Answear.com posluje na 12 tržišta, a planiraju dodatno širenje.

Dvoznamenkast rast

Ističu kako se brend oslanja na vlastiti logistički centar kako bi optimizirao troškove i pojednostavio logistiku, a svi proizvodi uključeni u narudžbu šalju se u jednom paketu, zbog brige za okoliš.

Kompanija je nedavno objavila rezultate za prva tri kvartala 2024. godine, kad su ostavili prihod od 344 milijuna poljskih zlota (80 milijuna eura), što je povećanje od 26 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ostvarena dinamika ukazuje na uspješan povratak na stazu visokog rasta prodaje, kažu u kompaniji, te dodaju da su dobri prodajni rezultati rezultat, između ostalog, dobro iskorištenog ljetnog sniženja i široke marketinške kampanje.

"Iza nas je dobar prodajni kvartal. Drago nam je što smo ponovno krenuli putem dinamičnog rasta prodaje, što nas izdvaja od konkurencije i omogućuje nam da se pozicioniramo kao jedan od najbrže rastućih modnih e-trgovina u Europi. Dobro smo iskoristili ljetni rasprodajni period, pravilno smo odabrali i jesensku kolekciju, što je značajno utjecalo na naše rezultate u trećem kvartalu ove godine" komentirao je Krzysztof Bajołek, glavni izvršni direktor Answear.com.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. listopad 2024 14:09