DIGITALNO OSIGURANJE

CO u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda ulaže više od 200 milijuna kuna

LAQO je novi digitalni brend na hrvatskom tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan i brz način
Davor Tomašković, Ana Zovko i Damir Sabol

Croatia osiguranje u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda ulaže više od 200 milijuna kuna, kazao je u utorak predsjednik Uprave Davor Tomašković na predstavljanju digitalnog osiguranja LAQO.

"Trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda", istaknuo je te dodao kako s LAQO-om donose tehnološki najnaprednije osiguranje i podižu razinu digitalizacije ukupnog tržišta.

LAQO je novi digitalni brend na hrvatskom tržištu koji nudi ugovaranje obveznog i kasko auto osiguranja potpuno digitalno, na jednostavan i brz način.

Na konferenciji za novinare su izneseni i podaci istraživanja koje je provela agencija Hendal i koje je pokazalo da je više od polovice građana Hrvatske, njih 62 posto, za vrijeme pandemije covid-19 češće koristilo digitalna rješenja nego prije, s tim da većina njih planira nastaviti pojačano koristiti takve usluge.

Istraživanje je pokazalo i da građani čak pet puta češće koriste digitalna rješenja u bankarstvu u odnosu na osiguranja.

To pokazuje, kako je istaknuto, kako na tržištu osiguranja postoji velika potreba i prostor za digitalnim inovacijama.

Inače, podaci Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO) za prvih osam mjeseci pokazuju rast bruto premije neživotnih osiguranja za 3,7 posto, na 5,46 milijardi kuna.

Najzastupljenija vrsta osiguranja u neživotnim osiguranjima je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem kolovoza od 1,72 milijarde kuna, što je na godišnjoj razini porast od 9,74 posto.

U sklopu osiguranja od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, najveći udio ima obvezno osiguranje vlasnika odnosno korisnika motornih vozila od automobilske odgovornosti za štete nanesene trećim osobama, s iznosom premije od 1,63 milijarde kuna ili 9,91 posto više nego u kolovozu 2019. godine.

U prvih osam mjeseci ove godine sklopljeno je 1.633.288 polica, što je 16.873 police ili jedan posto više nego u istom razdoblju lani. Prosječna premija u obveznom auto osiguranju iznosila je 1.000,26 kuna, što je na godišnjoj razini više za 8,8 posto, podaci su HUO-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 20:18