Dovršena transakcija

Atlantic Grupa zaključila transakciju Strauss Adriatic vlasnika brendova kave Doncafe i C kafa

Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih

Emil Tedeschi

 Goran Mehkek/Cropix/Cropix

Atlantic Grupa objavila je da je zaključila transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa. Tako se ova dva brenda ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju. Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

„Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki dio. Vjerujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obiju kompanija, zaposlenici te tržište i potrošači – možemo biti zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru naše regije uvijek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Europe, i nastavljamo raditi u istom smjeru. Iznad svega, želim poželjeti iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji ulaze u naš sustav, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

Generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić naglašava da su našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati dosadašnji biznis u Srbiji, kako i snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kave. „Ponosni smo na rezultate koje smo dosad ostvarili i uvjereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, istaknuo je Siniša Daničić.

image

Mate Štetić

Srdjan Vrancic/Cropix

Iz Atlantic Grupe su naglasili kako namjeravaju značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. „Razvoj ključnih proizvodnih kategorija; kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića, organski i akvizicijama poznatih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova“, istaknuli su iz Atlantic Grupe.

image

Barcaffe instant

/Barcaffe
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 10:57