PRIJAVITE SE

Otvorene su prijave na radionice ‘Upoznaj svoj novac‘, ovo su prvi koraci do vrijednih nagrada

 Shutterstock

Financijsko znanje u Hrvatskoj je iznad prosjeka zemalja članica Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) te iznosi 62 posto u odnosu na prosjek svih zemalja koji iznosi 60 posto, pokazalo je izvještaj OECD-a pod nazivom „Međunarodno ispitivanje financijske pismenosti odraslih“ u 2023. godini. Razlog razmjerno dobre ocjene opće financijske pismenosti leži ponajprije u teoriji, odnosno u kategoriji financijskog znanja. U tom je segmentu Hrvatska ocijenjena sa 70 posto, što je čak više i od prosjeka OECD-a, u kojem je prosječno financijsko znanje građana ocijenjeno sa 67 posto.

No, kad se zanemari teorija, a praksa dođe u prvi plan, Hrvati ne postižu zavidne rezultate. Hrvati su manje od građana članica EU i OECD-a skloni tražiti savjete o raspolaganju novcem. Osim toga, istraživanje je pokazalo da i dalje prednost daju potrošnji, a ne štednji.

Drugim riječima, i dalje se treba aktivno raditi na jačanju financijske pismenosti građana.

Tu u pomoć uskaču Hanza Media i Raiffeisen mirovinski fondovi koji nastavljaju s hvalevrijednim projektom financijskog opismenjavanja hrvatskih građana „Know your money – Upoznaj svoj novac“. S ciljem da Hrvati i u praktičnom dijelu u budućnosti postignu zavidne rezultate, uživo će se provesti niz interaktivnih radionica na temu financija koje će voditi već dobro poznato lice prve sezone kampanje Daniela Princi Grgat, osnivačica Princi Consultinga i predsjednica Hrvatskog instituta za financijsku edukaciju, blogerica i autorica knjige „Tajne uspješnog poslovanja – vodič za mala i srednja poduzeća“ i „Osobne financijske – kako biti i ostati u plusu“.

Devetero odabranih kandidata moći će slušati najvrjednije lekcije o financijama od jedne od vodećih stručnjakinja za financije u Hrvatskoj, a samo troje najboljih na kraju projekta imat će priliku osvojiti vrijedni novčani iznos sudjelovanjem na kvizu znanja koji će moderirati poznato lice s malih ekrana, voditeljica Iva Šulentić.

Radionice, kao i kviz znanja pratit će budnim okom video tim Hanza Medije koji će sve najvažnije financijske lekcije evidentirati u obliku edukativnih epizoda koje će čitatelji moći pratiti portalu na Jutarnji.hr s početkom rujna, a lekcije će moći ponoviti i kroz informativne članke.

Pravila nagradnog natječaja možete pronaći OVDJE.

image
Hanza Media
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 14:02