MITRAŠINOVIĆ / MAMIĆ

Svoje dugogodišnje prijateljstvo pretvorile su u biznis o kojem se danas puno priča

Prijateljice Tia Mamić i Lada Mitrašinović
‘Mi volimo Kardashianke i definitivno su inspiracija, ali ipak smo mi ona malo starija generacija, tim Lopez & Beyonce‘

Nikada se toliko nije pričalo o šljokicama dok na našu beauty scenu nisu kročile njih dvije - bujne kose, preplanule puti, dugih nogu i savršenog make upa. Na prvi pogled doimaju se poput izgubljenih sestara Kardashian. Sličnost je nevjerojatna.

- Mi volimo Kardashianke i definitivno su inspiracija, ali ipak smo mi ona malo starija generacija, tim Lopez & Beyonce. Usporedba nam laska, kako u fizičkom tako i u poslovnom smislu. Svatko tko zna iskoristiti svoj potencijal i dobar tajming za posao za nas je inspiracija, pa tako i sestre Kardashian-Jenner - slažu se ove dvije 35-godišnjakinje, Tia Mamić i Lada Mitrašinović.

One su prijateljice i odnedavno poslovne suradnice koje stoje iza Glow&Go puder losiona koji jamči trenutno preplanuli ten i poseban svilenkasti odsjaj, a ima specifičan miris ambre.

- Htjele smo stvoriti nešto zanimljivo i potrebno našem tržištu. Nama i ženama oko nas uvijek je nedostajao taj jedan proizvod kojim bismo dodale onaj final touch prilikom uljepšavanja. Dugo smo u inozemstvu nabavljale slične proizvode, priželjkujući da imamo takvo nešto i kod nas. Odlučile smo ga same napraviti. Radi se o Glow&Go puder losionu, koji smo zajedno osmislile i krenule u stvaranje tog jedinstvenog proizvoda na našem tržištu. Ideja je bila napraviti beauty proizvod, kremu, koja će koži dati jedan sjajni izgled i pritom malo sakriti one sitne nepravilnosti - objašnjava Tia.

Razlika između nje i Lade samo je deset dana. Tia je ona starija, ali to ne znači da ima glavnu riječ, dodaje Lada.
Veže li vas prijateljstvo već iz rodilišta, pitam ih, a one se smiju.

- Naši putevi su se ukrstili tek tijekom srednjoškolskih dana. Odmah smo kliknule jer imamo sličan ukus i s ponosom uvijek ističemo da smo mi ona old school MTV generacija. J. Lo i Beyonce za nas su bile početak i kraj. Nama je u pamćenju ostao urezan taj poznati J. Lo look: lijep, osunčan ten, zdravi sjaj, nude usne i puno zlata. Mislim da je to look koji nikada neće izumrijeti, a tada je definitivno bio revolucija. To su bili neki novi trendovi koji su danas postali klasika, a tako smo ih i mi slijedile, i sada želimo da naš proizvod postane dio rutine i klasika u beauty svijetu - objašnjava Lada, vlasnica beauty salona Bela Make Up i majka djevojčice Bele.

image
Prijateljice Tia Mamić i Lada Mitrašinović sa svojim preparatima

Ona je jedna od najpoznatijih, ali i najtraženijih vizažistica čiji termin je teško dobiti, a obožavaju je i celebrity dame poput Maje Šuput i Nine Badrić.

- Imam dojam da Ladu znam čitav život jer smo sada već praktički obitelj. Istina, upoznale smo se u srednjoj školi, ali nakon toga su nam se putevi razdvojili. Ja sam otišla u Ameriku, a Lada je ostala u Hrvatskoj graditi svoju karijeru. Kada sam se ja vratila iz Amerike, Lada je već bila uspješna make up artistica i šminkala je većinu naše domaće estrade. Naravno da sam i ja odmah postala vjerna klijentica - smije se Tia, pokćerka političara Ljube Jurčića, koja se nakon Ekonomskog fakulteta uputila u SAD gdje je nastavila usavršavanje na području marketinga, a nakon povratka u Hrvatsku nastavila se baviti event managementom i marketingom. U braku s košarkašem Chrisom Warrenom dobila je sina Domenicka, a 2017. udala se za Marija Mamića, sina Dinamova savjetnika Zdravka Mamića.

image
Prijateljice Tia Mamić i Lada Mitrašinović sa svojim preparatima

Danas su nerazdvojne prijateljice, kao i njihova djeca, Bela (12) i Domenick (9). Slažu se oko odgoja - stroge su, pravedne i, prije svega, brižne dok se trude što uspješnije balansirati majčinstvo i posao.

- Naravno da nije lako i ponekad imate onaj osjećaj krivnje kad ste u uredu, a ne doma ili obrnuto. Ali, sve se može uz dobru organizaciju i podršku. Imam tu sreću pa je moj suprug uvijek tu kad ga trebam i uvijek uskoči kad je meni neka gužva - kaže Tia.

No, unatoč utrci s vremenom, Tia i Lada drže se svoje tradicije. Jednom tjedno njih dvije sjednu na kavu, bez mobitela i drugih distrakcija, te prođu kroz sve životne teme, od djece, braka, prijatelja i posla do nezaobilaznih beauty tema.
Uključile su i nas u svoju tradiciju - razgovor o ljepoti uz kavu.

image
Prijateljice Tia Mamić i Lada Mitrašinović

Lada nam je priznala da nikuda ne ide bez svog zaštitnog znaka, omiljenog nude ruža i odgovarajuće olovke za usne, dok Tia uvijek u torbici, koliko god bila mala, nađe neki pretinac za parfem. Tia prezire trend tankih obrva i nada se da se nikada neće vratiti, a Lada priznaje da se protiv prvih bora bori kvalitetnim preparatima i botoksom. Obje su se počele šminkati tek u srednjoj školi, Lada je odmah imala cijelu make up rutinu, a Tia je sa 16 godina prvo krenula koristiti puder, dok je prvi make up proizvod koji je imala bio poklon od mame, Diorov roza ruž.

Razgovarale smo i o boomu beauty industrije u Hrvatskoj. Lada vjeruje da su za boom u industriji zaslužne same Hrvatice.

- Mislim da su Hrvatice jako beauty osviještene i žene s puno stila. Iako, možda smo siromašnija zemlja, ali naše žene su jako njegovane i kad prođete gradom vidite zašto je kod nas beauty industrija tako razvijena - zaključuje Lada.
A sasvim je slučajno, uz neobavezan razgovor, kavu i kolače u jednoj zagrebačkoj slastičarnici prošle godine stvorena ideja za Glow&Go.

image
Prijateljice Tia Mamić i Lada Mitrašinović

- S obzirom na Ladino dugogodišnje iskustvo u make upu i općenito beauty industriji uvijek sam nekako priželjkivala da spojimo to njezino iskustvo s mojim željama i vizijama. Tako se i dogodila ta jedna kava u Vinceku koja je bila prekretnica - objašnjava Tia.

Ideja za Glow&Go rodila se prije svih mjera koje su ih snašle zbog koronakrize. Proizvodnja je već bila u startu kada su je Tia i Lada morale zaustaviti. Ideja za biznis im je sinula dok su komentirale slike stranih influencerica. Za oko im je zapela svjetlucava i glatka koža.

- Iskreno, pitale smo se je li to filter ili neki proizvod i došle smo na ideju da možda mi same probamo napraviti nešto slično, kako bi nam koža tako izgledala u svakom trenutku. Nismo računali na pandemiju, ulovila nas je kao i sve druge nespremne, međutim, samo mjesec dana kasnije krenule smo - rekla nam je Lada.

Osim pandemije, u startu ih je zatekao i potres, a njihovo je strpljenje već bilo na izmaku. No niti jedna od njih karakterno nije pesimist, stoga su prekid u lockdownu iskoristile za razradu poslovnog plana.

Tiu je potres zadesio kod kuće, s obitelji, i jedino čega se sjeća, kaže, je strah za djecu. Naime, Tia ima sina Domenicka, dok Mario iz braka s voditeljicom Monikom Kravić ima dva sina, Josipa i Jakova. Među dječacima ne rade razliku i odgajaju ih kao braću.

image
Tia mamić/Instragram

- U tom trenutku nisu bitne stvari koje se ruše po kući ni vlastiti strah već samo briga jesu li klinci dobro - dodaje Tia. Lada, pak, ne živi u centru Zagreba koji je bio najteže pogođen, ali na Ilici je njezin salon Bela Makeup Beauty Concept Store koji je pretrpio značajnu štetu.

Ipak, u tim trenucima neizvjesnosti i straha, Tia i Lada su hrabro plasirale svoj proizvod na tržište, a s prvim toplim danima u ljetnim haljinama Glow&Go se instantno rasprodao. Među poznatim klijenticama su Izabel Kovačić, Marta Fernandes, Indira Levak, Marijana Batinić, Nina Badrić, Maja Šuput, Dina Dragija, Valentina Čajo...

- Naš proizvod je dekorativne prirode, taj segment u prodaji i beauty industriji nije predvidljiv i nama nije bilo niti na kraj pameti da će Glow&Go polučiti toliki uspjeh u toliko kratkom vremenu - objašnjavaju.

Glow&Go pogrešno je, kažu, definirati samo kao shimmer, kozmetički preparat obogaćen mikropigmentima koji stvaraju svjetlucavi odsjaj.

- Njegova funkcija puno je kompleksnija i konkretnija. Upravo iz tog razloga je i nastao naziv puder losion s obzirom na to da se našim proizvodom postiže efekt najlonke na nogama zbog prekrivanja sitnih nedostataka i laganog glow efekta koji se ne postiže šljokicama, već pigmentima koji reflektiraju svjetlost - naglašava Tia.

Izbjegavale su u recepturi klasični gliterni sjaj šljokica, a kako su točno postigle svilenkasti sjaj, to je, kažu, strogo čuvana tajna.
- S curama u laboratoriju smo dugo isprobavali recepturu dok nismo došle do željenog rezultata. Tako da nema ni previše zlatnog pigmenta već više onog u boji kože kako ne bi izgledao prenapadno. Izbjegavali smo ulje u našem proizvodu kako bi tekstura bila suha, odnosno minimalno ostajala na odjeći - dodaje Lada.

Upravo je sjaj šljokica, odnosno riječ “glow” bio predmet oštre rasprave na društvenim mrežama i u medijima, između Tije i Lade s jedne strane, te Lane Jurčević, pjevačice i također poduzetnice u beauty industriji, s druge strane. Lana je u objavi na društvenim mrežama istaknula kako sada “svi odjednom pokreću kozmetičke brendove, od poštara do knjigovotkinje, i svi odreda imaju shimmer oil, shimmer sprej i svi odreda se zovu ili beach ili glow, a iako nije izričito napisala na koga se ta objava odnosila, zbog riječi “glow” svima je postalo jasno na koga je ciljala prozivkom. Dodala je da je njezin brend La Piel kopiran te da ima otvoreno nekoliko sudskih procesa.

image
Prijateljice Tia Mamić i Lada Mitrašinović

Pa, eto, ja stvarno ne znam jesmo li mi namjerno ili nenamjerno prozvane u nekim kontekstima s kojima stvarno ne želimo imati veze. Možda zbog neznanja ili neinformiranosti naš je proizvod stavljen u neke krive kategorije. Naime, Glow&Go je isključivo dekorativne prirode i služi prvenstveno za vizualno ljepši izgled kože koji se dobiva prekrivanjem sitnih nepravilnosti i pružanjem glow efekta osunčane kože. Mi smo zahvalne što i Hrvatska može biti zemlja u kojoj se ostvaruju snovi jer smo upravo u Hrvatskoj i s našim ljudima mi ostvarile naše snove. Zahvalne smo na našoj ekipi proizvođača, prodavača, dostavljača, knjigovodstva i poštara jer bez svih njih Glow&Go ne bi bio ostvaren i mi ne bismo funkcionirale ovako uspješno. Nadamo se, stvarno, da će ovakvih medijskih priča o prozivanjima biti manje, a uspjeha u poslu svih nas sve više. Iskreno, ja stvarno nisam ljubiteljica shimmer ulja i sličnih proizvoda koji na koži ostavljaju ljepljivi osjećaj i koji nisu ugodni. Upravo iz tog razloga je i nastao Glow&Go, puder losion koji je nešto totalno drugačije i koji se po svemu razlikuje od drugih proizvoda s kojima ga uspoređuju - komentirala je Tia.

Glow&Go, tvrde poduzetnice, je novi proizvod i jedinstven, nikoga ne kopira, ni recepturom niti imenom.

- Nikakva tužba nije došla. Lanu poznajemo površno i da, javila nam se nakon cijele medijske hajke, no kako smo i naglasile prije, naš proizvod nema nikakve sličnosti s Laninim kremama ili uljima pa tako mi nismo imale neku potrebu previše ulaziti u diskusije. Ime proizvoda nam je došlo spontano i odmah smo se složile jer baš dobro opisuje nas dvije - objašnjava Lada.

Ponosne su što je njihov Glow&Go u cijelosti hrvatski proizvod. Tia i Lada prvo su osnovale tvrtku naziva Bela Glow d.o.o., a njihovi puder losioni proizvode se u Hrvatskoj, iako zbog tajnih poslovnih ugovora ne otkrivaju gdje točno.

- Lada i ja volimo biti involvirane u sve, ali ipak znamo da su nam za neke procese ipak potrebni stručnjaci pa smo zato angažirale najbolje kako bismo dobile točno ono što želimo. Cijeli naš tim je sačinjen gotovo u cijelosti od žena. To se dogodilo vrlo spontano i neplanirano, a moram priznati da funkcionira savršeno. Igrom slučaja moja prijateljica iz osnovne škole radi u tvornici koju smo izabrali za proizvodnju, laboratorijski dio tima su žene uz koje smo Lada i ja naučile koliko je zapravo truda i znanja potrebno da bi se razvio proizvod. Marketing, knjigovodstvo i PR, sve ove segmente vode žene uz koje smo stekle znanje i dodatno samopouzdanje za upuštanje u ovu avanturu. Uvijek se pričalo kako je žena ženi vuk, a mi smo odlučile dokazati da je ta izreka iznimka - naglašava Tia.

Svjesne su da su za dio uspjeha i popularnosti njihova proizvoda zaslužna njihova imena, odnosno etabliranost u javnosti.

- Živimo u vremenima društvenih mreža i vrlo malo mogućnosti privatnog života. Bile smo svjesne kako će naša imena pomoći u nekom PR smislu kroz koji moramo Glow&Go prezentirati javnosti. No isto tako svjesne smo kako bez kvalitete proizvoda sve to ne bi imalo smisla - dodaje Tia, koja je kao mala, priznaje, sanjala da će postati kirurginja. Bila je opčinjena medicinom, no životne okolnosti su je odvele u drugom smjeru.

- No i danas s velikim zanimanjem pratim sve što mogu razumjeti u medicinskom svijetu i žalim za nekim propuštenim prilikama - kaže Tia. Poduzetništvo joj se nametnulo prirodno, jer voli imati i stvarati nešto svoje. Kod Lade je, pak, sve išlo spontano.

- Radila sam u vrtiću, a moja strast je uvijek bio make up. Tako da sam spontano i hrabro ušla u to, riskirala sam, ali isplatilo se. Sada već 10 godina uspješno vodim svoj salon i bavim se make upom - zaključuje Lada.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 11:11