TINEJDŽERI NA METI

SADA JE NAPOKON I ZNANSTVENO DOKAZANO Reklamiranje cigareta snažno potiče želju za pušenjem

 Thinkstock

Nakon što ljudi vide reklamu za cigarete velika je vjerojatnost da će to potaknuti želju za pušenjem koja će potrajati čak tjedan dana. Istina, iz dana u dan ta se želja smanjuje postupno ali ukupno opasnost traje sedam dana.

Osobito su utjecaju reklama podložni tinjedžeri i manje odrasle osobe u dobi od 18 do 25 godina koji i inače najviše puše. Dokazalo je to američko istraživanje u kojem je sudjelovalo 134 studenta iz Pittsburghkoji su bilježili svoje stanje i rutinu tijekom tri tjedna.

Znanstvenici ističu da je to dokaz kako zaista treba zabraniti reklamiranje cigareta u potpunosti pa čak i na prodajnim mjestima kao što je to učinjeno u Hrvatskoj nakon čega u dućanima cigareta moraju biti u neprozirnim ormarićima,želi li se smanjiti broj pušača. Naime, samo jedna pogled na reklamu cigareta s 22 posto podiže želju da se zapali cigareta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. svibanj 2024 01:13