ISPOVIJEST DIREKTORICE (43)

‘Oduvijek sam bila krupnija, ali u jednom trenutku sam jedva hodala. Evo kako sam skinula 25 kg u 6 mjeseci. Nova sam osoba‘

Rachael Sacerdoti

 Instagram/
‘Ja sam sad nova osoba koja je obrazovana o prehrani i vježbanju i to mogu prenijeti mojoj djeci‘

"Uvijek sam se borila s težinom. Kao dijete uvijek sam bila među 'krupnijima', ali nakon mog trećeg djeteta došla sam do 90 kilograma. Bio mi je problem podići se s kauča, boljela su me leđa i osjećala sam se anksiozno i depresivno. Željela sam promijeniti stvari, ali nisam znala kako", govori Rachael Sacerdoti (43) koja radi kao glavna izvršna direktorica jedne kompanije u Londonu, piše The Telegraph.

"Na odmoru s mojim bratom u rujnu 2017. on me uhvatio kako jedem tri sladoleda na štapiću u sat vremena i pitao me što se događa. Rekao mi je da ne moram odjednom napraviti veliku promjenu, samo moram početi hodati malo više. Shvatila sam da je sasvim u pravu, morala sam preuzeti odgovornost za ono što se zbivalo.

Postalo mi je teško hodati okolo po kvartu, ali nakon nekoliko tjedana uspjela sam hodati parkom. Onda sam tome dodala malo kućnog vježbanja i to sam obavljala u svojoj sobi jer mi je bilo neugodno da me obitelj vidi kako vježbam. Nakon nekoliko mjeseci upisala sam se u teretanu i krenula s treninzima", pripovijeda Rachael.

"Također sam promijenila prehranu i fokusirala sam se na povećavanje količine proteina i povrća. U početku sam izbacila ugljikohidrate, ali kad sam počela više čitati o prehrani shvatila sam da su spori ugljikohidrati poput smeđe riže i slatkog krumpira dobri jer te nahrane i daju ti energiju koja ti treba, pogotovo meni kao zaposlenoj mami.

Težina je počela opadati. U šest mjeseci sam izgubila oko 25 kilograma i to me jako motiviralo. Ali nije se radilo samo o broju na ljestvici. Zaista sam voljela gledati sebe kako postajem snažnija i u fizičkom (u smislu većeg broja vježbi poput trbušnjaka) i mentalno. Moja depresija i anksioznost su se smanjile", kaže Sacerdoti.

"Ljudi su zaista počeli primjećivati promjenu na meni i u doba prvog lockdowna kad se veliki broj ljudi počeo boriti s povećanom težinom, neki prijatelji su me molili da im pomognem. Kreirala sam WhatsApp grupu i poslala im vježbe koje bi mogli raditi i sugestije koju hranu bi mogli jesti. Širilo se usmenom predajom pa sam odlučila preokrenuti moj program mršavljenja u pravi posao. To je tako jednostavno. Nije prošlo ni dvije godine, a 600 žena je već dobilo našu pomoć", kaže.

"Ponosna sam na to koliko daleko smo stigli i osobno i kroz pomaganje drugima. Ja sam sad nova osoba koja je obrazovana o prehrani i vježbanju i to mogu prenijeti mojoj djeci - to je znanje koje nisam imala kao dijete", izjavila je i otkrila svoj raspored vježbanja.

"Pokušavam odraditi 5 do 6 vježbanja dnevno uz još jedno ili dva preostalih dana. Miješam HIIT vježbanje i trening otpornosti, koji je jako važan, naročito kako starimo", kaže.

"Jedem dobro izbalansirane obroke. Sva sam u rutini i planiranju, ako imam teški vikend pred sobom, bit ću dobro za tjedan dana. Držim se pravila 80/20, vjerujem da treba uživati u životu i pojesti sladoled sa svojom djecom kad ti to odgovara", kaže za The Telegraph.

Za doručak preferira grčki jogurt, voće, cimet i zob. Omiljeni ručak sastoji joj se od sendviča s tunom i sirom te povrćem. Umjesto međuobroka najčešće uzme proteinski napitak, a omiljena večera joj je kući pripremljen čili s kvinojom.

"Ugljikohidrati? Da, ali ja biram 'dobre ugljikohidrate' poput smeđe riže ili kvinoje", kaže.

Kada je riječ o kofeinu, svakog dana jutro započne uz kavu. "Jedan espresso je moj svakodnevni ritual prije posla. Nakon toga, držim se Rooibosa čaja s vanilijom. Prirodno je zaslađen", otkriva.

Ponekad popije i koju čašocu alkohola, ali samo na tulumima. U krevet svake večeri najčešće ide već do 22:30, a u većini slučajeva nastoji odspavati 7-8 sati.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. prosinac 2022 11:57