GLOBAL DREAM II

Trebao je to biti ponos njemačke brodogradnje, najveći kruzer na svijetu, ali iz škvera ide ravno u - rezalište

Global Dream II

 Gregor Fischer/Afp
Brodograditelj MV Werften pokrenuo je stečaj u siječnju 2022., a stečajni upravitelji nisu mogli pronaći kupca za Global Dream II

Iako je zamišljen kao jedan od najvećih brodova za krstarenje na svijetu, Global Dream II priprema se za svoje prvo putovanje - u rezalište, piše Guardian.

Naime, brod koji je trebao moći primiti više od 9.000 putnika bio je gotovo dovršen u brodogradilištu na njemačkoj obali Baltika. Međutim, brodograditelj MV Werften pokrenuo je stečaj u siječnju 2022., a stečajni upravitelji nisu mogli pronaći kupca za Global Dream II.

Njemački časopis specijaliziran za krstarenja An Bord izvijestio je da će donji dio trupa broda biti odvezen u rezalište.

Stečajni upravitelj Christoph Morgen navodno je na konferenciji za novinare u petak rekao da brod mora otići iz brodogradilišta Wismar tvrtke MV Werften do kraja godine jer je brodogradilište prodano Thyssenkruppovoj pomorskoj jedinici, koja tamo planira graditi vojna plovila.

Potražnja za brodovima za krstarenja pala je od početka pandemije koronavirusa.

Global Dream II i njegov sestrinski brod Global Dream - koji za sada neće biti razrezan - bili bi po kapacitetu putnika najveći brodovi za krstarenje na svijetu da su bili dovršeni.

S 208.000 tona koliko imaju, bili bi šesti najveći brodovi za krstarenje po veličini, odmah iza pet brodova klase Oasis tvrtke Royal Caribbean.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 13:43