EMOTIKON GRUDI

NOVI TREND STIŽE NA JADRANSKU OBALU Djevojke sve češće odbacuju grudnjake i svoja poprsja ukrašavaju samo sjajnim šljokicama

 
Arhivska fotografija
 Danijel Soldo / CROPIX

Zovu ih emotikon grudima, a cilj im je isti kao i uvijek - privući pažnju, oduševiti, zablistati, osvojiti.

Novi kozmetički trend blještavih (i pritom često golih) ženskih grudi ukrašenih emotikonima ili šljokicama dolazi iz Velike Britanije i kako se zahuktava sezona velikih festivala i partyja na otvorenom, naglo mu raste popularnost.

Spomenuti make-up trend bazira se na šljokicama, blještavilu i svjetlucavosti kože, a žene svoja poprsja i druge dijelove tijela ukrašavaju sjajnim šljokicama, kristalima i umjetnim draguljima raznih oblika, veličina i boja. I pritom ne mislimo samo na nasumično stavljanje malenog broja šljokica na grudi i lice, nego na precizno kreiranje unaprijed isplaniranih ideja i umjetničkih radova.

Specijalizirali se

Iza trenda sa sve većim brojem poklonika je i GoGetGlitter, britanska kompanija specijalizirana za ukrašavanje tijela. Njihovi top proizvodi su profesionalna šminka za tijelo koja uz kristale, nakit i šljokice sadržava i kozmetičke kistove. Šminka se može nanijeti na bilo koji dio tijela, a idealna je, kažu, za naglašavanje oblika očiju, usana ili vrata. Sjedište kompanije je u Londonu u Velikoj Britaniji, a prije tri godine osnovale su je profesionalne vizažistice Sophia Lucy Levy (24) i Holly Kate Pollack (23).

Šljokicama se može ukrasiti i kosa, a osim šminke njihova kolekcija uključuje i svjetlucavu kolekciju odjeće. Smatraju kako ih je na modnu scenu lansirala upravo blistava odjeća, posebice majice sačinjene od mnoštva raznobojnih šljokica.

Adio grudnjaci

Tako se dosad njihova odjeća sastojala od svjetlucajućih hlača, majica i grudnjaka. Osnivačice brenda navode kako su na tržištu uvidjele popularnost sjaja i blještavila, ali i nedostatak ekstravagantne šminke koja bi odgovorila na golemu potražnju, a GoGetGlitter blještava kozmetika koja je ekološki prihvatljiva jer je biorazgradiva, kvalitetna, a uz to sadržava i oznaku cruelty free, što znači da ništa od njihovih proizvoda nije prethodno testirano na životinjama. Na službenoj stranici i društvenim mrežama mogu se pronaći razni tutorijali kako lice i ostatak tijela ukrasiti šljokičastom kozmetikom.

Trenutačno je najpopularnija šminka za područje grudi i očiju koja upotpunjuje ljetni festivalski look. Također se među proizvodima kompanije mogu pronaći i najskuplji proizvodi koji međusobnim kombiniranjem omogućuju izgled bajkovite sirene, crnog labuda, nestašnog vražićka, šarenog jednoroga ili običnog pauka uz druge dostupne varijante. Cijene se uglavnom za takav look kreću od 45 pa do 90 eura. Najskuplja je šminka za izgled pauka koja stoji 90 eura. Najnižu cijenu imaju šljokice za šest eura.

Svjetlucajuće grudi su se u travnju pojavile na Coachelli u Kaliforniji te na Londonskom tjednu mode. Na društvenim mrežama su reakcije na svjetlucajuće emotikone bile uglavnom pozitivne, no pojavila su se i suprotna mišljenja publike, ponajviše zbog golotinje u javnom prostoru. Možda i na domaćim festivalima, ovog ljeta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 08:08