Comic Sans

Pogledajte film o Visu, ocu slikaru i sazrijevanju generacije od trideset i koju godinu

Comic sans
 Htv
Film koji je osvojio čak šest Zlatnih arena prikazuje se večeras na HRT-u

Alan, Zagrepčanin viških korijena, može se pohvaliti izuzetno uspješnom karijerom grafičkog dizajnera, ali ne i s odnosima sa svojim bivšim djevojkama ni sa svojim ocem, slikarom i hedonistom Brunom. Iznenadno putovanje na Vis zbog smrti tete primorat će Alana i Brunu da kroz niz što humornih, što dramatičnih situacija, preispitaju svoje odnose, a prije svega navest će Alana da preispita vlastite prioritete. U filmu glume Janko Popović Volarić, Zlatko Burić, Nataša Janjić, Alma Prica... Svojim četvrtim ostvarenjem ("The Show Must Go On", "Vis-a-Vis", "Goran") redatelj Nevio Marasović razvedrio je domaću kinematografiju. "Comic Sans" je 2018. godine na pulskom festivalu nagrađen sa šest Zlatnih arena.

Zanimljivo je da je priprema za film počela šest godina prije snimanja. - Nevio me pozvao u "Comic Sans", ali to je tada bila jedna potpuno druga verzija filma. U međuvremenu ih je nastalo barem 20, a u tih šest godina, dok se "Comic Sans" čekao, slučajno se dogodio "Vis-à-vis", a onda i "Goran". Ispao je to neki čudnovati zatvoreni krug od šest godina i tri filma, međusobno povezanih, jer, primjerice, u "Vis-à-visu" čitamo scene iz "Comic Sansa" koji smo uspjeli snimiti tek pet godina poslije - ispričao je kasnije Popović Volarić. Navodno se Marasović dugo mučio dok mu nije legla završna verzija scenarija, a i nje bi tko zna kada bilo da nije dobio inspiraciju kada ga je ostavila djevojka. On kaže da film nije autobiografski, osim što je glavnom liku tata slikar kao i njemu. To i Vis, tu sličnosti staju.

Film govori o kasnom sazrijevanju generacije od 30 i koju godinu. Posebno se to događa u gradovima u kojima ima toliko izbora i toliko mogućnosti, koji su zapravo privid neke slobode, a od tolikog izbora mlad čovjek ne zna što bi. Najveći je Alanov problem što je ostao nezrelo i razmaženo derište, kako je rekao Popović Volarić koji ga glumi.

Film se prikazuje večeras, 28. listopada, na HRT-u.

10. travanj 2024 10:43