Getty Images
IZNENAĐENJE

Velika Glorijina anketa otkrila je što žene žele: Veličina je ispred sigurnosti, a partnera sluša tek njih 15 posto

Velika Glorijina anketa otkrila nam je iznenađujuće podatke: damama je najdraži automobil SUV, a mišljenje partnera uvažava njih petnaest posto.

Zanimalo nas je kakve automobile žene najradije biraju, je li im važnija potrošnja, dodatna oprema ili dizajn, razmišljaju li o troškovima održavanja, povode li se za trendovima i brendovima, postoje li uopće “ženski automobili”... Gloria je zato provela anketu, a rezultati su pomalo iznenađujući.

Na pitanje o najdražoj klasi automobila, više od trećine ispitanica izjasnilo se za SUV, na drugom su mjestu kompakti srednje klase, mali gradski automobili su na trećem, a tek iza njih limuzine i na kraju karavani. Pri izboru novog automobila ženama je najvažnija veličina, prostranost i komoditet, pa dizajn te tehničke karakteristike poput jačine motora, a na neslavnom zadnjem mjestu završila je sigurnost.

Što se tiče opremljenosti automobila, najviše žena bira onaj s opremom koja im je najpotrebnija, njih gotovo 80 posto. Daleko ispod nalazi se model s luksuznim paketom, koji bira manje od dvadeset posto ispitanica, dok se za temeljni, najsiromašniji model odlučilo oko pet posto anketiranih. Od svega što je dostupno u ponudi žene na prvo mjesto stavljaju senzor za parkiranje i navigaciju, a zračni jastuci i pomoć u vožnji su na drugome mjestu. Interijer i udobnost - dakle materijali, ukrasi i mogućnost podešavanja svjetala - idu iza toga, a tek na zadnjem mjestu je ono što se u posljednje vrijeme naziva “infotainment” - dakle audiosustav i putno računalo, mogućnosti povezivanja s mobitelom... Zanimljivo, za čak šezdesetak posto ispitanica troškovi održavanja nisu bitni pri kupnji automobila, no za njih oko 30 posto iznimno su važni.

Od sve dostupne opreme, ženama su najvažniji senzor za parkiranje i navigacija, a tek potom zračni jastuci.

Što se tiče reputacije brenda, polovica ispitanih žena tvrdi on nije presudan, ali da može utjecati na njihovu odluku. Trećini je brend od iznimne važnosti, a samo oko deset posto odgovorilo je da im ne igra nikakvu ulogu. Postavili smo i pitanje koliko dugo biraju novi automobil, a većina je odgovorila da imaju svoj uži izbor te se odluka svodi na cijenu. Oko 40 posto dugo istražuje i uspoređuje sve mogućnosti, a oko 15 posto odluku donosi s partnerom pa proces traje dok se njih dvoje ne usuglase.

Linker
16. travanj 2024 16:15