O tome svi pričaju

Zašto smo ovisni o društvenim mrežama otkriva influencerica koju prati gotovo sto tisuća followera

Društvene mreže su nam omogućile da nađemo davno izgubljene prijatelje, ali i da budemo glumci u vlastitom teatru života.

Sreća i samopouzdanje na društvenim mrežama

Živimo Instagram. Malo manje Facebook, još manje Tinder. TikTok klinci žive čak i više od Instagrama. Gdje je granica realnog i života na društvenim mrežama? Ima li je uopće?

"Kada se pokazuješ na Instagramu, kada dobiješ like, odobravanje, komentar, onda si sebi bolji, jači, ljepši, uspješniji, ma zapravo samopouzdaniji na neku foru", objašnjava dr. Hrvoje Handl, psihoterapeut i psihoanalitičar.

Opijeni lajkovima i odobravanjem lako se navikavamo na pohvale. Želimo da nam se dive, da nas hvale, da nas odobravaju. I zato smo sve više na društvenim mrežama, a sve manje u realnom životu. Ovisnost o društvenim mrežama tako je lako objasniti. One su ogledalo samo onog dijela nas koji želimo da svijet vidi. Sve ostalo sakrijemo od drugih, ali i od nas samih. Pitanje je samo: do kada?


Real vs. Fake

Koliko smo realni na društvenim mrežama, pitali smo jednu od naših najpopularnijih influencerica Paulu Sikirić. "Ja sam skužila da na mrežama postoji trend ‘reality check‘, koji mi strašno ide na živce, jer upravo to izgleda ‘fake‘. To nikako ne bi trebalo tako izgledati jer to zapravo znači da je sve ostalo što radiš lažno. Ako najavljuješ nešto u stilu: ‘Evo sada je ovo realno‘, zapravo poručuješ da je sve ostalo lažno", uzrujana je Paula Sikirić, influencerica kojoj su društvene mreže unosan posao.

Paula kaže da se trudi da njezine objave budu realne, stvarne, ponekad bez šminke i namještenih poza. Progovara o problemima s kojima se susreću sve mlade žene. "Mi smo generacija koja ne voli realnost, živimo u ‘hype‘ zoni, ali osobno ne volim preveliki odmak od onoga što život uistinu jest", kaže Paula, koju na Instagramu prati malo manje od sto tisuća pratitelja.

01 - Modified: 2022-02-04 19:33:16 - Feat.: 0 - Title: Indijska društvena mreža do kraja godine cilja 100 milijuna korisnika, ali mnogi u tome vide problem
01 - Modified: 2022-02-04 19:33:16 - Feat.: 0 - Title: Indijska društvena mreža do kraja godine cilja 100 milijuna korisnika, ali mnogi u tome vide problem
Linker
17. studeni 2022 15:34