MODNI BRAND PETAR

Godinama je radila u modnim kućama, a onda se odlučila na zaokret! Zavirite u kreativni svijet prirodnih hit materijala

Lidija Škočibušić, bivša dugogodišnja dizajnerica zagrebačke marke Stolnik, otisnula se u privatne vode pokrenuvši vlastiti brand Petar, u kojem nudi inovativne odjevne predmete pročišćenog kroja.

Ni pandemija ni loše stanje u domaćem, kao i u svjetskom modnom biznisu nisu spriječili dizajnericu Lidiju Skočibušić (47) da nakon dvadeset godina karijere u renomiranim hrvatskim modnim kućama Heruc, X-nation i Stolnik pokrene vlastitu modnu marku Petar.

"Želim ponuditi artistički, inovativan i specifičan proizvod, kako u idejnom, tako i u izvedbenom smislu, temeljen na dosadašnjem iskustvu u cjelokupnom procesu proizvodnje odjevnog predmeta", kaže ova rođena Makaranka koja je diplomirala projektiranje i oblikovanje tekstila i odjeće na zagrebačkom Tekstilnotehnološkom fakultetu.

Debitantska se kolekcija sastoji od 12 odjevnih setova sastavljenih od jakni, sakoa, hlača, suknji-haljina i topova te dodataka kao što su torbe, šeširi i marame. Dizajnerica je prije svega koristila prirodne materijale - pamuk, lan, viskozu i svilu - te njihove mješavine u bogatom koloritu koji obuhvaća toplu narančastu i crvenu, hladnu plavu i ljubičastu te neutralne sivu, crnu i bijelu.

Čitajte i: Design pop up store na najljepšoj opatijskoj plaži: Link by Ogi i Alduk udružili snage i pripremili pravu poslasticu

Modeli su upotpunjeni ručno pletenim detaljima kontrastnih boja koji im daju razigranost, a omekšani konstrukcijskim “intervencijama” kao što je prošivanje, izrezivanje, premazivanje silikonskom masom i slaganje nekoliko slojeva tkanine zajedno. Krojevi su pojednostavljeni, svedeni na geometrijske oblike složene na način origamija, u kombinaciji s tradicionalnim načinom konstrukcije odjeće. Dizajnerica se, naime, nadahnjuje kubizmom i ruskom avangardom, umjetničkim pravcima iz prve polovice 20. stoljeća, jer joj je nakana da njene kreacije budu odjevna inačica tendencija i trendova u suvremenom produkt dizajnu.

Dizajnerica nadahnuće pronalazi u kubizmu i ruskoj avangardi te želi da njene kreacije budu 'odjevna inačica trendova u suvremenom produkt dizajnu'

Cijena modela kreće se od 900 kuna za suknje, 1000 do 1200 kuna za hlače, 1400 do 1700 kuna za haljine, dok su najskuplji konstrukcijski najzahtjevniji predmeti sakoi, čija se cijena kreće do dvije tisuće kuna. Mogu se kupiti putem društvenih mreža, službene web trgovine te u luksuznim hotelima u Rovinju, Splitu i Korčuli.

Čitajte i: Još niste našli kupaći kostim? Donosimo pet modela badića s kojima ove godine ne možete pogriješiti

"Mladim dizajnerima bih savjetovala da pronađu vlastiti stil, osvijeste po čemu su drugačiji od drugih i hrabro krenu naprijed. Rad u etabliranim kućama je neprocjenjivo iskustvo koje kreativcima omogućuje stjecanje znanja i stručnosti, jer prvo moraš naučiti abecedu da bi mogao pisati vlastitu 'priču'. No, nažalost, u trenutnim se okolnostima tek rijetkima za to pruži prilika", poručuje dizajnerica, priželjkujući revolucionarni izum na svjetskoj razini koji bi iz temelja promijenio svijet odijevanja i mode.

Linker
20. travanj 2024 13:44