Innovation Stories

Dramatične siluete i jarke boje u novoj H&M kolekciji

Nova kolekcija nosi naziv Metaverse Design Story, a u ulozi zaštitnog lica kampanje našla se glumica Petra Kurtela.

Kako granice između naših online i offline života postaju sve zamagljenije, moda sve češće biva inspirirana bezgraničnim potencijalom virtualnih ormara, čudesnim mogućnostima samo-ekspresije čiji stil ne uvjetuju društvene norme, niti je limitiran zakonima fizike. Sve to potaknulo je H&M da svoje nadahnuće metaverzumom pretoči u novu, vizualno upečatljivu modnu priču. Osma kolekcija iz serije Innovation Stories nosi naziv Metaverse Design Story, a u ulozi zaštitnog lica kampanje našla se glumica Petra Kurtela koja je pješčanim sprudovima čudesnog ušća Neretve prošetala zaogrnuta u odvažne i dramatične siluete oblikovane volanima i bogatim slojevima tila, svjetlucavi sjaj šljokica i raskošnu paletu boja.

image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ
image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ

Osim u neuhvatljivosti i beskonačnim mogućnostima metaverzuma, H&M je inspiraciju za kolekciju pronašao i u ljepotama fizičkog svijeta, čudnovatim fotografijama Zemlje iz svemira i sićušnim atomima vidljivima samo kroz mikroskop. Kolekcija se sastoji od 22 ženska looka i sedam muških lookova, kao i od serije modnih dodataka, a u ženskoj kolekciji posebnu pozornost privlače korzetirana, neonsko žuta haljina s tilom, te mini haljina boje fuksije i ljubičasta haljina s volanima koje podsjećaju na cvjetove u cvatu. Vizualno su upečatljivi i odjevni komadi metalik odsjaja ili oni sazdani od tisuća sitnih šljokica u jarkim nijansama poput ljubičaste ili zelene, a čitava kolekcija zaokružena je futurističkim nakitom koji na momente izgleda kao da je riječ o tekućem metalu ispunjenom pikselima.

image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ
image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ

Kao i sve tematske kolekcije iz serije H&M Innovation Stories i Metaverse Design Story slijedi principe održivosti, istražuje kako materijale učiniti čim održivijima te unaprijediti tehnologiju i proizvodne procese. Ne čudi stoga što je u fokusu najnovije kolekcije upravo cirkularnost. Nekoliko odjevnih komada sačinjeno je od recikliranih poliesterskih vlakana izrađenih od stare odjeće i tekstilnog otpada, jedna od haljina izrađena je zero-waste postupkom, dijelove kolekcije čine i inovativni materijali kao što su REPREVE® Our Ocean™, reciklirani poliester izrađen od plastičnih boca iz oceana, a od plastičnih boca, nakon dugogodišnjeg razvoja tehnologije, kreirane su i 100% reciklirane šljokice.

image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ
image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ

Osim održivih materijala, H&M potiče cirkularnost i kroz svoj program posudbe koji je pokrenuo 2019. godine u Stockholmu pa će određeni komadi iz Metaverse Design Story kolekcije biti dostupni za iznajmljivanje u odabranim trgovinama, a najveću inovaciju predstavlja digitalna kolekcija koju je H&M dizajnirao i izradio u suradnji s Institute of Digital Fashion, digitalnim ateljeom sa sjedištem u Londonu.

image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ
image

Novaj H&M kolekcija nadahnuta Metaverseom

MARKO DUKIĆ

Kolekcija H&M Innovation Metaverse Design Story bit će u prodaji online na hm.com od 8. prosinca.

Linker
16. travanj 2024 20:10