Podržite ih

Slavimo Dan planeta Zemlje uz održivi pristup ljepoti! Veliki beauty brendovi u misiji su buđenja ekološke svijesti

Zagovaranje održive ljepote od ključne je važnosti za očuvanje našeg planeta koji je nažalost u kritičnoj fazi. Zato brendovi poput YSL-a, Avona, Eucerina i drugih velikih imena u kozmetičkoj industriji naporno rade kako bi podigli svijest o zaštiti prirode, društveno odgovornom poslovanju te očuvanju bioraznolikosti.

Jeste li znali da su modna i beauty industrija jedni od najvećih zagađivača okoliša? Iako smo prije na to samo okretali glavu, više ne možemo zanemariti posljedice koje imaju za naš planet. Danas, 22 travnja, obilježava se Dan planeta Zemlje, jedinog doma koji imamo i koji trebamo očuvati.

Modna industrija sve se više okreće održivosti, korištenju recikliranih materijala u proizvodnji, kao i osiguravanju boljih uvjeta radnicima u tvornicama, a u stopu je prati i beauty industrija. Velika imena iz svijeta ljepote, poput Chanela, Giorgio Armanija, YSL-a, Avona, Eucerina i mnogih drugih potvrđuju svoju prednost održivosti kroz brojne inovacije - kako u pogledu same proizvodnje kozmetike, tako i kroz društveno odgovorno poslovanje.

Važna karika održivog razvoja

Jer, društveno odgovorno poslovanje je, smatraju u Avonu, ključna karika održivog razvoja. Zato je ova poznata kozmetička kompanija, koja uvijek teži stvaranju boljeg svijeta prvenstveno za žene, prenamijenila proizvodne linije na proizvodnju sredstava za dezinfekciju, podržala svoje predstavnice u ubrzavanju prelaska na internet prodaju i surađivala s nevladinim partnerima širom svijeta kako bi dosegnula i pružila podršku ženama s povećanim rizikom od rodno uvjetovanog nasilja.

image
Društveno odgovorno poslovanje je važan dio održivog razvoja.
PROMO

Jedno od najvećih dostignuća Avona u prošloj godini svakako je i kampanja #IsolatedNotAlone u kojoj je donirano jedan milijun dolara nevladinim organizacijama za borbu protiv nasilja. Osim toga, dosegnula je sve ekološke ciljeve za smanjenje emisije ugljika, otpada te recikliranje i upotrebu vode za 2020. godinu, što uključuje i tiskanje Avon kataloga na papiru iz održivog izvora.

Oaza održive ljepote koju uzgajaju žene

Yves Saint Laurent (dalje YSL) još 2013. pokrenuo je inovativan projekt u obliku vrtova Ourika. Naime, ovi vrtovi podijeljeni su na tri područja - prvo obuhvaća 64 rastuća nasada na kojima se proizvode i beru biljke koje se upotrebljavaju u proizvodima marke YSL Beauty, drugo služi kao pokusno područje za eksperimentiranje s novim sastojcima, a treće, zvano i područje 'baštine', odaje počast YSL-u i njegovoj strasti prema cvijeću uzgojem 12 ključnih biljaka i cvjetova.

image
YSL kroz projekt vrtova Ourika promovira vještine i stare zanate u lokalnim zajednicama.
THOMAS DERON

Glavna ideja ovih vrtova je, dakle, promatrati, uzgajati i zaštiti prirodu da bi se poboljšalo sve ono što nam pruža. Osim toga, kroz ovaj se projekt nastoji promovirati vještine i stare zanate u lokalnim zajednicama, istovremeno stvarajući poslovne mogućnosti za zadrugu koja broji 32 žene.

image
U vrtova Ourika žene beru biljke koje se upotrebljavaju u proizvodima marke YSL Beauty.
PROMO

Dugoročna održivost proizvoda i procesa

Svjesni da očuvanje zdravlja kože nije moguće uz štetne utjecaje iz okoliša, u Eucerinu su posvećeni dugoročnom održivosti proizvoda i procesa, ali i brojnim socijalnim projektima. Njihova strategija održivosti "We care" temelji se na tri stupa: "Potrošači, okoliš, društvo" te obuhvaća teme duž cijelog lanca vrijednosti - od nabave sirovina do zdravlja i sigurnosti zaposlenika i društvene posvećenosti izvan tvrtke.

image
Eucerinova strategija održivosti "We care" obuhvaća teme duž cijelog lanca vrijednosti.
PROMO

Potrošači ne očekuju samo učinkovitu i sigurnu njegu, već žele nešto učiniti i za okoliš, zato Eucerin pruža vrlo precizne informacije o sastojcima koji se koriste u njihovim formulama i objašnjenje njihove uloge i koristi. Nadalje, u Eucerinu snažno rade na zamjeni mikroplastike u formulama njihovih preparata (primjerice najlona koji je u potpunosti uklonjen) te slijede strategiju "izbjegavati, smanjivati, ponovo upotrijebiti i reciklirati" tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda.

Što se tiče društvene odgovornosti brenda, Eucerin promovira socijalnu uključenost osoba s kožnim bolestima, ali i osoba u potrebi u sklopu donacijskih programa, kao što se brine i o sigurnosti i zdravlju svojih zaposlenika.

Posvećenost pitkoj vodi

Bez pitke vode nema života, a to zna i Giorgio Armani koji se zalaže za očuvanje ovog vrijednog prirodnog resursa kroz inicijativu "Acqua for Life". Projekt, koji je pokrenut još 2010. godine, usredotočen je na pružanje izvora pitke vode svim stanovnicima područja pogođenih nestašicom vode.

image
Projekt "Acqua for Life" već je spasio mnoge živote diljem svijeta.
PROMO

Kako bi se povećao utjecaj ove inicijative, Acqua for Life pokreće tri nova projekta povezana s vodom uz osam već aktivnih projekata. Primarne aktivnosti uključuju izgradnju izvora vode, sanitarnih čvorova te sustava za prikupljane kišnice, filtriranje i pročišćavanje vode u područjima pogođenima nestašicom vode. Program je također usredotočen na obrazovanje i podizanje svijesti po pitanju vode, sanitarija i higijene, očekuje se da će navedena tri projekta utjecati na živote 125 000 ljudi.

Linker
21. travanj 2024 13:57