RETRO KAMPANJA

Sabrina Carpenter snimila je izazovnu kampanju za SKIMS, a među prvima ju je komentirao i Barry Keoghan

Američka glumica i pjevačica novo je zaštitno lice brenda Kim Kardashian koja odiše 90-ima prošlog stoljeća. Seksepilnom izdanju svoje navodne djevojke nije odoljela ni zvijezda filma "Saltburn".

Nakon što su brend Kim Kardashian nedavno promovirali Usher i Lana del Rey, zaštitno lice nove kolekcije, koja stiže 3. travnja, je mlada 24-godišnja pjevačica i glumica. Sabrina Carpenter, "uskočila" je u izazovno donje rublje i pozirala u kampanji koja odiše nekim starim vremenima, točnije 90-ima. Pjevačica hita "Nonsense" u retro kampanji pozira u cvjetnoj spavaćoj sobi u seksepilnom donjem rublju. Na jednoj slici koristi bežični telefon, a na drugoj sluša glazbu na CD playeru.

"Svaki komad koji sam nosila bio je izuzetno laskav i udoban, što je naravno uvijek zagarantirano sa SKIMS proizvodima. Obožavam ženstvenost cijele kolekcije. Osjećam se vrlo uzbuđeno što me SKIMS odabrao da budem lice ove kampanje jer sam oduvijek obožavateljica brenda", rekla je Sabrina o kolaboraciji s Kim Kardashian. Ono što je također uočljivo je i to da je SKIMS za novu kampanju dodao boje. Naime, nakon što se proslavio neutralnim i crnim komadima ovaj put, Sabrina pozira u pastelnim i čipkastim komadima, ali i u hit ružičastoj.

Kampanju su i SKIMS i Sabrina objavili na društvenim mrežama, a jedan od prvih komentara bio je onaj Barryja Keoghana. Glumac za kojeg se već neko vrijeme šuška kako je novi dečko pjevačice i glumice, ostavio joj je emoji vatre i komentar da je poput Barbie lutke. Mnogi su to protumačili kao javnu potvrdu da je zvijezda filma "Saltburn" doista zaljubljen u pjevačicu koja je bila predgrupa slavnoj Taylor Swift na njezinoj Eras turneji u Singapuru. Barry i Sabrina nisu komentirali navode o vezi, no prošli mjesec su zajedno pozirali na Vanity Fair partyju nakon Oscara.

Linker
02. travanj 2024 20:02