Lily Allen na premijeri televizijske serije
‘Dreamland‘

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK
Želi nešto drugo

Lily Allen: Na zaokret u karijeri ponukale su je loše kritike na West Endu

Kantautoricu čija je majka filmska producentica a mlađi brat zvijezda "Igre prijestolja" sve više privlači gluma, a kako kritika za posljednju ulogu nije dobra, želi upisati studij glume i izbrusiti tehniku.

Englesku kantautoricu Lily Allen sve više privlači gluma, iako je prepoznatljiva po glazbenom izričaju. Budući da je za ulogu u predstavi "The Pillowman" dobila podijeljenu kritiku – baš se nije proslavila – odlučila je godinu dana učiti glumiti. Ovih dana predala je molbu za upis u dramsku školu i očekuje povratnu informaciju jesu li je primili.

Britanski mediji doznaju kako ju muči činjenica da je prije dvije godine, kada je debitirala je West Endu, u predstavi " Ghost Story" u Noel Coward Theatreu, ostavila puno bolji dojam na kazališne kritičare: dodijeljeno joj je priznanje Whatsonstage i bila je nominirana za nagradu Olivier. No ovaj put pohvale su izostale. Premijera je, naime, bila sredinom lipnja, a predstava će biti na programu londonskog kazališta "Duke of York‘s" do 2. rujna. Od tada do sad očekivalo se da će se pjevačica, koja jako privlači gluma, uigrati i opustiti na sceni. Međutim, ni sada ne ostavlja dobar dojam na stroge kritičare, što ju pogađa.

Pjevačica je počela glumiti 1998. kada je dobila malu ulogu dvorske dame u povijesnom filmu "Elizabeth". Malu ulogu imala je i u komediji iz 2019. "How to Build a Girl", a kako joj je majka Alison Owen poznata engleska filmska producentica (producirala je i povijesnu dramu o Elizabeti I. s Cate Blanchett u naslovnoj ulozi u kojoj je debitirala njena kći), ne čudi što je pjevačicu zaintrigirala gluma. Treba dodati i to da je njezin mlađi brat Alfie Allen, također glumac. Tumačio je, primjerice, Theona Greyjoya u "Igri prijestolja".

Kako se njen drugi angažman na West Endu, u predstavi Martina McDonagha, bliži kraju sve više ju privlači promjena karijere. Nedavno je na svom Instagram profilu podijelila fotografije na kojima se vidi kako se u svlačionici studiozno priprema za scenu. Vidi se i da je na zrcalo garderobe pričvrstila fotografije supruga, američkog glumca David Harboura te kćeri iz prvog braka sa Samom Cooperom, 12-godišnje Ethel i 10-godišnje Marnie, piše Daily Mail.

Jedna joj je kćer poručila na Instagramu: "Draga mama, nevjerojatna si volim te!" Djevojčice se, naime, nalaze u ljetnom kampu i nedostaju joj, a uloga u predstavi jako je izazovna. Tumači Katuriana, pisca uznemirujuće nasilnih priča kojeg zatvara totalitarna država, njen lik na sceni prolazi kroz zatvaranje i ispitivanje (nešto poput Kafkinog Gregora Samse samo puno brutalnije), a pjevačica je stvorila posebnu "obranu" od toga da joj lik Katuriana ne preuzme život.

"Uloga je prilično potresna. Lijepo je sići s pozornice i preodjenuti se u nešto glamurozno. Stvarno mi pomaže da razdvojim ono što se dogodilo na pozornici od stvarnog života", objavila je. Pokazalo se da njena predanost nije dovoljna da zadovolji kazališne kritičare. Nedostaje joj izbrušena glumačka tehnika, stoga će se neko vrijeme posvetiti samo glumi.

27. travanj 2024 23:39