uspjeh influencerice

Dok je druge lockdown zatekao, ona ga je mudro iskoristila i postala najutjecajnija

Dok su brojni influenceri ostali zatečeni činjenicom da više nema evenata i tjedana mode, Njemica se vrlo brzo prilagodila.

Dok 2014. godine radila je u korporativnom svijetu kao konzultantica za strategiju, no njena ljubav prema modi tad je prevagnula. Odluka da napusti siguran posao i okrene se društvenim mrežama itekako se isplatila Njemici Leonie Hanne, koja je ovih dana proglašena najutjecajnijom modnom influencericom. U to je vrijeme vodila blog leoniehanne.com, a danas se njen utjecaj širi Instagramom i TikTokom.

Podsjetimo, platforma Launchmetrics koja se bavi mjerenjem i usporedbom utjecaja medijskih plasmana brendova iz područja mode i ljepote objavila je da je Leonie najuspješnija modna influencerica s obzirom na popularnost objava iz perioda održavanja pariškog, newyorškog, milanskog i londonskog Tjedna mode. Nadmašila je čak i Chiaru Ferragni.

Najveća podrška u influencerskoj karijeri joj je dečko Alexander Galievsky, bivši financijaš koji je od početka zaslužan za sve njene fotografije, ali i za dogovaranje suradnji. Sama Leonie u nekoliko navrata je priznala da joj je najveći problem bila njena sramežljivost, no s vremenom ju je uspjela nadvladati.

Ono što ju je gurnulo na vrh jest činjenica da je veoma tražena za luksuzne projekte pa je tako bila zaštitno lice globalnih kampanja za luksuzne brendove Louis Vuitton i La Mer.

Osim sa spomenutim brendovima, do danas je ostvari partnerstva sa Chopardom, Diorom, Fendijem, Givenchyjem, Swarovskim, Tommyjem Hilfigerom... Ponosna je amfAR ambasadorica, a iza nje su editorijali za prestižne magazine Vogue, Marie Claire, Elle i druge.

Osim toga, Leonie je poprilično spretno iskoristila globalni lockdown za povećanje broja svojih pratitelja. Dok su brojni influenceri ostali zatečeni činjenicom da više nema evenata i tjedana mode, Njemica se vrlo brzo prilagodila i na Instagramu počela dijeliti što jede, kako vježba, čime oprema stan i sve ostale detalje iz privatnog života koje ljudi uvijek vole znati.

Dijelila je s fanovima i kutove stana kojeg su ona i Alex kupili u Hamburgu, ali i onog koji su unajmili u elitnoj londonskoj četvrti.

Zbog svega toga joj se od 2020. godine do danas udvostručio broj pratitelja.

Poznata je po svojim zabavnim "transformacijskim" Reels i TikTok videozapisima, u kojima koristi specijalne efekte za prikaz više lookova u brzom nizu.

Lyst i Launchmetrics još su je 2020. proglasili jednom od najutjecajnijih modnih influencerica, a danas je taj status zacementirala.

Linker
25. travanj 2024 10:18