Dizajneri su, potaknuti trendovima na društvenim mrežama, kreirali izazovne i minijaturne modele kupaćih kostima koji malo što ostavljaju skriveno suncu i tuđim pogledima.
Katolički muževi koji kleče po gradskim trgovima morali bi u ovim ljetnim mjesecima intenzivirati svoje aktivnosti. Plaže su, naime, postale mjesta demonstriranja slobode odijevanja, točnije - razodijevanja. Među kupcima se očito nisu uhvatili retro badići s visokim gaćicama i zatvorenijim grudnjakom koje su dizajneri pokušali nametnuti posljednjih sezona, opisujući ih kao elegantne, što je podrazumijevalo da pokrivaju nedostatke. Stoga su kupaće kostime napravili toliko minijaturnima da se u usporedbi s njima bikini čini čednim modelom.
Trokutići grudnjaka namjerno su mali pa grudi bujaju na sve strane, a gaćice su se svele na tange koje su sprijeda ništa više nego uska nabrana traka. Ni jednodijelni kostimi nisu ništa manje izazovni. Imaju izreze na trbuhu i leđima i duboki dekolte, a gaćice su visoko izrezane. Gole stražnjice postale su standard na javnim plažama, bile stare ili mlade, smežurane ili s celulitom. Žene su se, uostalom, posljednjih nekoliko godina toliko osnažile i osvijestile kroz razne pokrete na društvenim mrežama da mogu bez nelagode pokazati svoje tijelo ma kako nesavršeno ono bilo. A i ovaj je trend mikro badića potaknut popularnošću modela kupaćih kostima u kakvima se na Instagramu fotografiraju poznate influencerice od kojih mnoge imaju vlastite marke kupaćih kostima. A one sve odreda biraju seksepil koji često graniči s lošim ukusom. No, biti vulgaran je očito u trendu, kao što pjeva pop-diva Madonna u duetu s britanskim pjevačem Samom Smithom.
To potvrđuje i Emma McFerran, direktorica globalne modne platforme Lyst, u intervjuu za Vogue Business. Tvrtka koja u ponudi ima kolekcije odjeće i modnih dodataka svih značajnijih svjetskih marki, u sezoni badića bilježi pojačan interes kupaca za izazovne modele koje nose njihovi idoli. Takvi se badići u pravilu rasprodaju u samo nekoliko dana od objave fotografije na društvenim mrežama.
Primjerice, nedavno je Kylie Jenner, američka poduzetnica i reality zvijezda, na profilu na društvenoj mreži objavila svoju fotografiju u izazovnom crvenom badiću marke Ambinca, čija je vlasnica hrvatska manekenka i glumica Ema Mur. Bikini koji stoji 99,99 eura već je rasprodan u veličinama M i L, a tome je sigurno pripomoglo 396 milijuna njenih pratitelja na društvenim mrežama koji nastoje kopirati svaku njenu odjevnu kombinaciju. Kylie i sama ima liniju badića Kylie Swim, koja se sastoji od ultraseksepilnih modela po cijeni od 40 do 80 dolara, od kojih su mnogi bili rasprodani već na početku sezone kupanja.