Iz nekadašnjeg spremišta De Hallen u Amsterdamu u prošlosti su izlazili tramvaji, a prošli je tjedan iz tog renoviranog i hipsterski uređenog kompleksa - u kojem su danas hotel, dućani, restorani i izložbeni prostori - lansiran Street Salon. Pritiskom na "enter", u prisutnosti dvjestotinjak uzvanika iz 20 zemalja, u virtualni je svijet puštena prva online platforma s "24-satnim radnim vremenom" za frizere i korisnike njihovih usluga. Iza tog jedinstvenog projekta stoji Keune, najveći nizozemski proizvođač kozmetike za kosu, čije su mlade snage osmislile koncept od kojeg će svi imati koristi - i frizeri, koji tu dobivaju mogućnost promocije i (što je još važnije) edukacije, i milijuni žena diljem svijeta kojima sadržaj može poslužiti kao inspiracija i ohrabrenje za promjenu izgleda.
U prostoru Street Salona se, naime, više puta dnevno mijenja sadržaj: aplikaciju na svoje računalo ili pametni telefon može preuzeti svatko, no fotografije, videa i pisane tekstove - uglavnom savjete o bojenju, šišanju i stiliziranju frizure - postavljaju samo frizeri. Idejni začetnik tog virtualnog salona je Eelco Keune, predstavnik treće generacije obitelji koja je još od 20-ih godina u tom poslu i vrlo vjerojatno budući šef kompanije kojoj je još na čelu njegov 87-godišnji otac Georg Keune. Kao što je vremešni gospodin uvijek nastojao biti dobar partner svojim frizerima te je ulagao u njihov razvoj i obrazovanje, to isto - samo s drukčijim "alatima" - radi Eelco Keune, 43-godišnji direktor marketinga i edukacije.
- Velike kuće obično dvaput godišnje snimaju kampanje, no to je danas postalo premalo. Svijet stalno traži novosti, neke promjene, a ova platforma upravo to omogućuje: dnevnu dozu inspiracije. S tim da naši modeli nisu slavna lica ni profesionalni modeli nego djevojke, žene i muškarci s ulica... Na ulicama se događaju prave stvari, tu oživljavaju trendovi koji se pojave na modnim pistama pa u tim "običnim" ljudima i u njihovim različitostima pronalazimo istinsku ljepotu - kaže Eelco Keune, koji je za "urednice" Street Salona postavio dvije glavne Keune edukatorice, Marriët Gakes i Ilham Mestour.
Njih dvije su na dan lansiranja Street Salona izvele jedan "tutorial" uživo, predstavivši nekoliko ključnih trendova za proljeće - vikinške pletenice, afro-kovrče s volumenom kao u 80-ima, pastelne nijanse i - blorange.