Listopad je mjesec u kojem se različitim aktivnostima nastoji podići svijest sugrađana i poslati snažnu poruku o važnosti emocionalnog zdravlja žena koje se bore s rakom dojke.
U zagrebačkom hotelu Esplanade održana je druga donatorska večera Udruge Marra Altrui, od koje je sav prihod namijenjen tretmanima za žene oboljele od malignih bolesti. Cilj Udruge, kao i večere, bio je skrenuti pozornost na dostignuća rekonstruktivnih zahvata u procesima liječenja karcinoma dojke te omogućiti svakoj ženi izbor repigmentacije kompleksa areole i bradavice nakon kirurške rekonstrukcije dojke. Listopad je mjesec u kojem se različitim aktivnostima nastoji podići svijest sugrađana i poslati snažnu poruku o važnosti emocionalnog zdravlja žena koje se bore s rakom dojke.
Uklanjanje fizičkih posljedica promjena nastalih zbog liječenja jedna je od tih aktivnosti. Statistike pokazuju da je dobna skupina oboljenja sve niža, ali je postotak izlječenja kod rano otkrivenog karcinoma dojke znatno veći nego ranije. Srećom, bolest se sve ranije otkriva, no različite studije pokazuju da uz fizičku patnju dolazi i emocionalna patnja povezana s fizičkim promjenama. Tu nastupa Udruga Marra Altrui, koja osigurava tretmane za vraćanje osjećaja cjelovitosti te umanjivanje psiholoških posljedica bolesti i liječenja.
"U proteklih 11 godina djelovanja udruge prošli smo dug put od objašnjavanja što točno radimo i zašto je to važno, do otvaranja prostora za nove suradnje i omogućavanja ženama da lakše prebrode fizičke promjene koje nastaju kao posljedica liječenja", pojasnila je Marija Butković, voditeljica i osnivačica udruge te vlasnica branda Marra Cosmetics i studija Marra.
"Sljedeći važan korak koji će se, sigurna sam, dogoditi je uvrštavanje repigmentacije areola i bradavica na listu zahvata koje sufinancira HZZO. Dok se to ne dogodi, naš rad bit će usmjeren na osiguravanje tih zahvata za svaku ženu kojoj su potrebni", naglasila je Butković i istaknula iznimnu važnost podrške koja se veže uz projekt, pa tako i medijskog pokroviteljstva koje su osigurali Gloria i Hanza Media.
Uz nju su se složili i drugi uzvanici, dr. sc. Domagoj Eljuga i Nataša Kapetanović, predsjednica uprave Grawe osiguranja. Večeru su sponzorski podržali Grawe Osiguranje, PwC, Orbico, Kevin Murphy, Eurospin i Skeyndor, a pomogli su i prijatelji iz Sisley kozmetike, vina Rossi, Rommerquellea, Diplomatico ruma, Bottega pjenušaca, klape Bošket te Freede Nere Immortelle (Nera Stipičević), koji su nastupili besplatno. Svoju podršku događaju i nastojanjima udruge dao je i Ured predsjednika Zorana Milanovića.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....