Tomislav Pancirov
Održivost kao izazov

Održana konferencija Gloria Business Talk: Mi smo krojači budućnosti

Na poslovnoj konferenciji u organizaciji magazina Gloria sudionici panela su otkrili koliko je održivost utkana u svaku poru života - od zaštite okoliša i proizvodnje do modne industrije - i zašto je važno da svaki pojedinac troši samo onoliko koliko mu je potrebno.

Na poslovnoj konferenciji u organizaciji magazina Gloria sudionici panela su otkrili koliko je održivost utkana u svaku poru života - od zaštite okoliša i proizvodnje do modne industrije - i zašto je važno da svaki pojedinac troši samo onoliko koliko mu je potrebno.

Poslovnu konferenciju Gloria Business Talk na temu održivosti – koja je u organizaciji magazina Gloria održana u prostoru zagrebačkog Petog kupea - svojim su uvodnim predavanjima otvorile Ivana Belić, voditeljica strateških komunikacija Regionalne energetsko – klimatske agencije Sjeverozapadne Hrvatske i Nikolina Markota Vukić, predsjednica Instituta za društveno odgovorno poslovanje.

image

Konferenciju su otvorile govornice Nikolina Markota Vukić, predsjednica Instituta za društveno odgovorno poslovanje i Ivana Belić, voditeljica strateških komunikacija Regionalne energetsko-klimatske agencije Sjeverozapadne Hrvatske

VEDRAN PETEH CROPIX

Tema održivosti iznimno je važna u poslovanju i javnog i privatnog sektora pa su obje govornice naglasile kako održivost utječe na našu budućnost i otvorile niz konkretnih pitanja i dvije teme o održivosti o kojima su svoja iskustva i stavove razmijenili sudionici dvaju panela.

image

Na panelu "Ključni čimbenici za budući ekonomski rast" sudjelovali su Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda, Blaženka Ćiško Anić, direktorica Instituta Saponije, Marina Burazer, direktorica marketinga IESG-a Fortenova grupe, Marina Rojnik, voditeljica komunikacija, odnosa s javnošću i održivog poslovanja u Coca-Cola Adria, Sara Foršek Pažin, voditeljica održivosti u RBA Hrvatska

VEDRAN PETEH CROPIX

U prvom, na temu „Ključni čimbenici za budući ekonomski rast“, sugovornice moderatorice Damire Gregoret bile su Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda, Marina Burazer, direktorica marketinga i ESG-a Fortenova grupe, Sara Foršek Pažin, voditeljica održivosti u RBA Hrvatska, Marina Rojnik, voditeljica komunikacija, odnosa s javnošću i održivog poslovanja u Coca-Cola Adria i Blaženka Ćiško Anić, direktorica Instituta Saponije.

image

Na panelu "Što je zapravo održivo u modi" sudjelovali su suvlasnik brenda Miret Domagoj Boljar, vlasnica concept storea Garderoba Ana Ivančić, dizajnerica Nataša Mihaljčišin, izv. prof. dr. sc. Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu Katarina Nina Simončić i dizajnerica Marija Kulušić

VEDRAN PETEH CROPIX

"Što je zapravo održivo u modi" uzvanici su saznali u drugom panelu u kojem su Ana Ivančić, vlasnica concept store-a Garderoba; dizajnerica Marija Kulušić; Katarina Nina Simončić, izvanredna profesorica na Tehničko tehnološkom fakultetu u Zagrebu i Domagoj Boljar, suosnivač i CO brenda Miret razgovarali s moderatoricom Natašom Mihaljčišin.

U sklopu konferencije održan je i pop-up u Petom kupeu gdje je predstavljen Institut Saponia koji već 15 godina stavlja fokus na održivost te novi zadarski brend Minorenni, vlasnice Silve Zrnić, koji u srž svojeg poslovanja stavlja cirkuliranje tekstila.

image

Institut Saponia bio je dio Pop-up održivog kutka

VEDRAN PETEH CROPIX
image

Brend Minorenni u fokus stavlja cirkulaciju tekstila i daje novu vrijednost starim stvarima

VEDRAN PETEH CROPIX

Gosti konferencije mogli su u Petom kupeu uživati u slanim zalogajima koje je omogućio Kaufland te u osvježavajućem piću Jana vitamin +collagen, a auto-entuzijasti mogli su isprobati novi model BMW i5.

image

Osma generacija limuzine BMW serije 5 – je prvi put potpuno električna i dolazi pod imenom i5

VEDRAN PETEH CROPIX
image

Za zalogaje se pobrinuo Kaufland

VEDRAN PETEH CROPIX
image

Osvježenje su gosti pronašli u Jana vitamin +collagen piću

VEDRAN PETEH CROPIX
image
VEDRAN PETEH CROPIX

Hvala partnerima projekta: Tomić&Co., Coca-Cola Adria, Europska komisija, Fina, Fortenova grupa, Jamnica, INA, Minorenni, Raiffeisen Banka, Garderoba, Kaufland, Saponia


Sve o održivosti u poslovanju i modi možete pročitati i u našem magazinu Gloria Business Talk koji dolazi kao dar čitateljima uz novi broj Glorije. U njemu donosimo razgovore i kolumne uspješnih poduzetnika i uspješnih poslovnih ljudi kojima je fokus upravo na održivim praksama koje donose bolju i kvalitetniju budućnost.

image

Magazin Održivost dolazi uz novi broj Glorije

Linker
29. travanj 2024 03:15