Preintimna pitanja

Brooke Shields kaže da je intervju koji je u mladosti dala za slavnu novinarku bio gotovo kriminalan

Glumica se prisjetila reakcija na modnu kampanju za traperice Calvin Klein koju je snimila kao tinejdžerica.

Slavna glumica Brooke Shields progovorila je potpuno iskreno o svojim počecima u svijetu mode i showbusinessa, kada je nakon kampanje za Calvin Klein postala hiper-seksualizirana u medijima. Oglas za traperice iz osamdesetih godina, došao je na zao glas već tada.

U nizu oglasa, Brooke koja je tada imala 15 godina, pozirala je u trapericama, dok su se na reklamama izmjenjivale različite rečenice. Jedna, koja je najviše zasmetala javnost je i: "Želiš znati što stoji između mene i mojih Calvinica? Ništa".

image

Brooke Shields i Calvin Klein, početkom osamdesetih.

NEWSCOM/PROFIMEDIA

Nakon što je još onda doživjela brojne napade, Shields je dala i mnoge intervjue, među kojima i onaj Barbari Walters, u kojem ju je pitala niz intimnih i napadnih pitanja o njenoj seksualnoj povijest. Brooke je sada progovorila o tom intervjuu, gostujući u podcastu Daxa Sheparda koji je razgovor s Walters nazvao luđačkim.

"Praktički je kriminalan, to nije novinarstvo", složila se Shields. Barbara Walters je cijeli vijek radila kao televizijska novinarka i voditeljica, a u SAD-u je najprepoznatljivija po svojim intervjuima.

image

Poza iz starog oglasa za CK Jeans sada je već legendarna.

INSTAR IMAGES/PROFIMEDIA

Smiješna reakcija javnosti

Još je ranije Shields progovorila o negativnoj reakciji javnosti koju je doživjela na početku karijere i nazvala ju je - smiješnom. "Nisam bila tu kada je sve izašlo i odjednom sam počela čuti 'Reklame su zabranjene ovdje, Kanada ih ne želi prikazati'. Paparazzi i ljudi urlali su na mene i moju majku", opisala je što je doživjela.

Čitajte i: Nema ponosnije mame! Kći Brooke Shields na maturalnu zabavu nosila je njezinu haljinu s crvenog tepiha

"Uzeli su jednu reklamu, koja ima retoričko pitanje. Bila sam naivna, nisam ništa mislila o njoj. Nisam mislila da to ima veze s donjim rubljem, nisam mislila da je seksualne prirode. To bih rekla i za svoju sestru - ništa ne može stati između mene i moje sestre", objasnila je svoje viđenje reklame koja ju je vinula u slavu.

image

Brooke Shields stoji i dalje izakampanje koju je snimila.

SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Unatoč zgražanju, kampanja je bila vrlo uspješna i osim buduće mlade glumice, proslavila je i Calvina Kleina - otvorivši mu jedno sasvim novo tržište.

"Mislim da im se ta kontroverza obila o glavu. Kampanja je bila iznimno uspješna. A zatim, mislim da je donje rublje čak nadmašilo traperice... Ne može se poreći da postoji određena privlačnost u tome i oni su je dobro nanjušili. Znali su točno što rade i mislim da su odredili smjer za iduća desetljeća", zaključila je Brooke.

Linker
23. travanj 2024 00:29