ERIK PENDZICH/SHUTTERSTOCK ERIK PENDZICH/SHUTTERSTOCK
više im to neće pasti na pamet

Nakon što je pobijedila u bitci protiv tabloida, Meghan Markle sada dobila i javnu ispriku za povredu privatnosti

Osim isprike, vojvotkinja će dobiti i značajnu financijsku odštetu za kršenje autorskih prava.

Meghan Markle dobila je javnu ispriku nakon dugotrajne sudske bitke s tabloidom Mail on Sunday. Publikacija je na naslovnoj stranici objavila "mea culpa" vojvotkinji od Sussexa nakon presude da su novine Mail on Sunday i MailOnline prekršili njezinu privatnost u veljači 2019. objavljivanjem dijelova privatnog pisma koje je poslala svom ocu Thomasu Markleu.

Iako je sam Markle dao novinama uvid u pismo, mogle su odbiti javno objavljivanje nečeg tako privatnog, ali, kako je i rekla sama Meghan, stalo im je bilo samo do profita.

Čitajte i: Reakcije na intervju Meghan Markle kod Ellen ne prestaju, najveći kritičar je njezin tata: ‘Ukinite joj titulu‘

"To je velika pobjeda, ne samo za mene, nego za svakog tko je ikad strahovao ustati i izboriti se za svoja prava. Ova odluka kompletno mijenja medijsko stanje u kojem su tabloidi mogli raditi što god im je padalo na pamet. Jedini cilj njihovih grubih napada na ljude od krvi i mesa jest - profit, a pokazali su da su itekako vješti u tome objavljujući laži o ljudima i zadajući im pritom nepotrebnu bol", napisala je Meghan Markle u prigodnoj poruci.

image

Meghan Markle i njezin otac Thomas Markle u vrijeme kad su još razgovarali.

BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

Iako su se optuženi branili tvrdnjama da u ovoj igri ne postoje pravila, sudsko vijeće najvišeg engleskog civilnog apelacijskog tijela, kojim je predsjedao Sir Geoffrey Vos, izjavio je da u podnesku i žalbi nakladnika nije pronašlo nikakve nove činjenice i dokaze koji bi ih naveli da u žalbenom postupku promijene originalnu odluku i/ili za predmetni slučaj odrede novo prvostupanjsko ročište.

Čitajte i: Velika pobjeda Meghan Markle protiv tabloida! Britanski sud presudio u njezinu korist: 'Njihov jedini cilj je profit'

"Sudac je uvidom u članke objavljene u novinama The Mail on Sunday i People s pravom procijenio da apsolutno nije bilo potrebno objavljivati polovicu sadržaja privatnog pisma, što je učinjeno, ako su već ti mediji svoje vijesti temeljili na saznanjima iz tog izvora", stoji u izjavi.

Nakon presude, sudac je naredio da se isprika vojvotkinji mora objaviti na naslovnoj stranici novina u razdoblju od tjedan dana. Uz to, Meghan će primiti značajnu financijsku odštetu od medijske grupe.

Linker
06. srpanj 2022 23:07