novi brend

Kako je zagrebačka poduzetnica ušla na svjetsko tržište beauty gadgeta

Kristijana Topić, čija se tvrtka bavi proizvodnjom računala, kompjutorske opreme i interaktivnih igračaka, osnovala je brend BEEA Beauty i predstavila svojih tridesetak uređaja za njegu lica, tijela i kose.

Posljednjih godina, pogotovo od pandemije, promijenile su se životne navike u svim segmentima, pa je tako kozmetička njega u udobnosti vlastitog doma – koja je u vrijeme lockdowna bila jedini izbor – postala globalni hit. A s tom navikom su spravice za kućnu njegu, raznovrsni techno malci koji u nekoliko minuta mogu resetirati kožu, izbili u prvi plan. Procjenjuje se da će u 2024. globalno tržište beauty gadgeta vrijediti 34,45 milijardi dolara te da će se u idućem desetljeću sve to još utrostručiti.

image

Sveukupno je predstavljeno tridesetak gadgeta koji djeluju u sinergiji s kozmetikom Eridan

MARKO TODOROV/ CROPIX

Stoga ne čudi da je zagrebačka poduzetnica Kristijana Topić, koja je u ozbiljnom biznisu još od 1997., u tome prepoznala velik potencijal. Njena tvrtka Feniks Info u početku se bavila distribucijom brendova kao što su Philips, MSI i Razer, a potom je krenula u osnivanje vlastitih brendova i proizvodnju računala, kompjutorske opreme, interaktivnih igračaka... a odnedavno i beauty uređaja.

image

All-in-one uređaj s inovativnom tehnologijom CANC

MARKO TODOROV/ CROPIX

Kristijanin brend BEEA Beauty predstavljan je na eventu što ga je sa svojim timom organizirala u poslovnim prostorima svoje tvrtke: u staklenim vitrinima bio je izložen uistinu impresivan broj najmodernijih gadgeta, besprijekornog dizajna i, kako nam je Kristijana rekla, maskimalne učinkovitosti.

image

Maska za lice koja pomlađuje kožu LED tehnologijom

MARKO TODOROV/ CROPIX

Uređaji, njiih otprilike tridesetak, po svojoj funkciji su podijeljeni u nekoliko kategorija, i koriste više tehnologija. Primjerice, anti-aging uređaji rade na principu mikro-struja, elektromišićne stimulacije, radiofrekvencije i infracrvenog svjetla, dok oni za njegu kože koriste terapiju toplinom, hladnoćom, negativnim ionima, crvenim i žutim LED svjetlom... Najinovativniji su takozvani ‘all-in-one‘ uređaji s inovativnom tehnologijom CANC (clean-activate-nourish-care) koja rutinu njege podiže na trenutačno najvišu moguću razinu.

image

Mateja Sučević, Mia Matić, Karla Krasnić, Meri Goldašić i Luna Valas

MARKO TODOROV/ CROPIX

Kristijanu je, kaže, u taj posao odvela njena osobna strast prema ljepoti i zdravlju kože – o čemu svjedoči i njen njegovan izgled - a u kreiranju uređaja surađuje s engleskom tvrtkom Touch Beauty, dok je proizvodnja povjerena tvornicama u Hong Kongu i Kini.

image

Elena Dizdar zaštitno je lice kampanje za hrvatske beauty gadgete

MARKO TODOROV CROPIX

BEEA Beauty je, kaže, rezultat timskog rada – a u svoj tim je uvela sina Karla i njegovu djevojku Karlu Krasnić, koji su joj, kaže, dragocjeni zbog svoje mladenačke energije, pogleda na svijet i ideja koje iz toga proizlaze. Upravo je mladi par zaslužan za velik dio organizacije eventa i predstavljanje na hrvatskom tržištu - za čije su zaštitno lice odabrali manekenku Elenu Dizdar.

image

Manekenka Elena Dizdar i vlasnica brenda Kristijana Topić

MARKO TODOROV/ CROPIX

Za sada se njihovi gadgeti mogu kupiti samo u web shopu BEEA Beauty, no u planu je širenje na lance trgovina u kojima prodaju svoje ostale proizvode (Mueller, Spar, Kaufland, Elipso, Pevex...) - zajedno s proizvodima kozmetičkog brenda Eridan Beauty, koji djeluju u sinergiji. Riječ je o prirodnoj kozmetici koja se proizvodi u Srbiji, od kvalitetnih sastojaka koji su i na svjetskoj razini hit - hijaluronska trimolekularna kiselina, peptidi, probiotici, morski kolagen, biljni botoks, matična mliječ...

Linker
25. travanj 2024 13:33