Nije slučajno da smo, čak i prije nastanka kolekcije, na ulicama Tokija mogli vidjeti mlade ljude s Ikeinim logom na majici. To je zato što je Ikea u Japanu simbol koji utjelovljuje nešto važno za pop kulturu.
Ova funkcionalna ulična odjeća inspirirana je kulturom mladih iz kreativne četvrti Harajuku u Tokiju, a referira se na… Billy police za knjige. Inače, užurbani Harajuku poznat je po živopisnoj uličnoj umjetnosti i modi za mlade, s otkačenim vintage trgovinama duž ulice Takeshita te tradicionalnim i luksuznim buticima u zelenoj aveniji Omotesando.
Prva Ikeina kolekcija nosi naziv Efterträda (na švedskom “uspjeti”) i rezultat je suradnje između matične tvrtke i japanske podružnice u Tokiju. Linija je sastavljena od praktičnih i jednostavnih odjevnih predmeta koji predstavljaju temeljne vrijednosti Ikeine filozofije.
Majice kratkih rukava i majice s kapuljačom sa stražnje strane imaju plavo-žuti logo, a s prednje strane uvećani koda jednog od najprodavanijih proizvoda svih vremena: police za knjige Billy. Osim ova dva predmeta, linija se sastoji od dodataka, uključujući Knorva šešir, inspiriran legendarnom plavom torbom Frakta.
Efterträda kolekcija će biti dostupan od sredine listopada u IKEA trgovinama.