ZADOVOLJSTVO VOŽNJE

FOTO Subaru Legacy: Vrhunska egzotika s dizelskom dušom

Renomirani japanski 4x4 osvanuo je i u limuzinskom, četverovratnom izdanju, a naročito je zanimljiva kombinacija s bokserskim dizelašem od 150 KS
 Elvir Tabaković

Subaru Legacy? Sigurno je odličan, ali egzotika je to, gdje ću servisirati, kome jednog dana prodati - reći će 99 posto naših kupaca limuzina srednje klase. Ipak, vjerni poklonici Subaruove filozofije, temeljene na bokserskim motorima jedinstvenog zvuka i karakteristika te 4x4 pogonu simetričnog prijenosa snage na prednje i stražnje kotače, ne dopuštaju da im te naknadne «sitnice» umanje zadovoljstvo vožnje.

Razlog više je nedavno pristigla limuzinska izvedba Legacyja (do sada samo kao karavan), ispod čijeg se dizajnerski skladnog repa krije solidan prtljažnik obujma 485 litara, čiji poklopac ostavlja velik otvor za lagan utovar prtljage. Odmah smo zapazili i iznimnu prostranost, jednu od najboljih u ovoj klasi, dok udobna, mekano podstavljena sjedala podilaze ugodnom osjećaju kućne udobnosti. A kada smo rukom prešli preko tvrde plastike i pogledom prošarali nekonvencionalno dizajnirano vozačko okruženje, s električnom parkirnom kočnicom na armaturi te hrpom pretinaca, postalo nam je jasno da Subaru više računa na naklonost američkih nego europskih kupaca.

Ipak, usisnik zraka urezan u poklopac motora, namijenjen dovođenju svježe krvi 2.0-litrenom bokser dizelašu od 150 KS i 350 Nm, dokazuje da Subaru želi ugoditi i europskim fanovima. Motor je zanimljivog, brundajućeg zvuka pri ubrzanju, čvrsto grize od niskih okretaja i umjereno troši. Nižeg je težišta od klasično koncipiranih motora pa uz 4x4 pogon daje čvrst temelj za uvjerljivo ležanje. Premda Legacy nije limuzina za bjesomučno jurcanje, sportski geni Subarua daju se nazrijeti i preciznim upravljačem malog promjera, koji sjajno sjeda u ruke. Na žalost ne i ručicom mjenjača, dugačkog hoda. Osnovna verzija stoji 32.300 eura, dok testnom primjerku cijenu dižu brojne doplate, poput ksenon svjetala s pranjem, grijanja brisača i sjedala...

LEGACY 2.0 TD TEHNIČKI PODACI

Motor: dizelski, common-rail

Obujam: 1998 ccm

Snaga: 110 kW/150 KS pri 3600/min

Moment: 350 Nm pri 1800/min

Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva

Pogon: stalni 4x4

Dimenzije: 473x178x150 cm

Osovinski razmak: 275 cm

Prtljažnik: 485 litara

Gume: 205/60 R 16

Masa: 1530 kg

NAŠA MJERENJA

Brzina: 207 km/h

0-100 km/h: 9,6 s

Potrošnja: 7,5 litara

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. svibanj 2024 03:16