Među markama koje proizvode automobile u velikim serijama uobičajeno je dijeljenje platformi, motora, tehnologije, pa čak i dizajna. To je pametan način za uštedu troškova i povećanje profitnih marži. Osim toga, omogućuje smanjenje cijene vozila jer nudi jeftinije alternative koje omogućuje privlačenje još potencijalnih kupaca.
Ono što je manje uobičajeno, ali ne i nemoguće, je kad marke iz luksuznog segmenta i visokih performansi dijele platformu, tehniku ili detalje karoserije od velikoserijskih modela
A, tu je VW Grupa prvak. Osim što smo već navikli da Audi posuđuje platformu kao i V8 te V10 motore Lamborghiniju (Audi R8/Gallardo i Huracan), talijanskim sportašima posuđuje i neke detalje u kabini.
Isto tako, Porsche modeli su preuzimali pogone s VW polica (V6 turbodizel u Cayenneu), ili Audijev V8 (Cayenne, Panamera)..
Što se karoserijskih detalja tiče, poznato je da su neki supersportaši kroz povijest preuzimali dijelove s velikoserijskih automobila radi uštede, a primjera ima desetak - poput farova Nissana 300 ZX na Lamborghiniju Diablu posljednje generacije, stražnjih svjetala Mazde 323F kod luksuznog tourera Astona Martina DB7, ili također stražnjih svjetala sa starog Rovera 200 na supersportskom Jaguaru XJ220. Većina primjera, primijetit ćete, su sportski automobili iz 1980-ih i 1990-ih.
Noviji primjer jeftinih dijelova automobila koji se koriste kod skupih sportskih modela je ugradnja vanjskih ručki vrata kod Lamborghini Urusa od neobičnog "donatora".
Naime, talijanski super-SUV koji stoji najmanje 250.000 eura je osim pogonskog sklopa od Audija s VW polica "posudio" i vanjske kvake vrata izravno od treće generacije Škode Fabije, koja je lansirana na tržište 2014. godine. Prema tome malo škode živi i u ovom brutalnom Lambo SUV-u.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....