FOTOGALERIJA

Render: Pogledajte modernu interpretaciju Lancije Delte po uzoru na legendarnog prethodnika

Nadahnut Deltom S4, relijaškog bolida Grupe B, Ciarcia je predstavio i reli verziju u ikonskim Martini bojama
Moderna Lancia Delta
 Render Sebastiano Ciarcia

Talijanski dizajner Sebastiano Ciarcia dao si je u zadatak oživljavanje jednog od najznačajnijih talijanskih automobila, a priloženi renderI pokazuju mogući izgled osmišljen za moderno doba. Nadahnut filozofijom "forma slijedu funkciju“, za cilj je imao zadržati ključne značajke i linije automobila. Dugotrajan Ciarcin projekt, prvi put objavljen u siječnju, pokazuje poprilično impresivan razvoj i rezultate.

image
Moderna Lancia Delta
Render Sebastiano Ciarcia

Dizajn je kompletno moderniziran prateći tradiciju. Prednji kraj naglašen je zahvaljujući oštrim i uskim prednjim svjetlima, a zadržani su veliki usisnici zraka te "isklesani" odbojnik.

image
Moderna Lancia Delta
Render Sebastiano Ciarcia

Agresivniji izgled postignut je oštrim naborima i otvorom za zrak na prednjoj haubi, te izraženim lukovima stražnjih kotača – koji sadrže više krakova od svog legendarnog prethodnika. Stražnji kraj krase retro stražnja svjetla između kojih su smještene dvije ispušne cijevi i upečatljivi difuzor koji umalo ne dodiruje tlo.

image
Moderna Lancia Delta
Render Sebastiano Ciarcia

Nadahnut Deltom S4, relijaškog bolida Grupe B, Ciarcia je predstavio i reli verziju u ikonskim Martini bojama s karakterističnim alu naplatcima i izraženijim prednjim razdjelnikom i malenim vanjskim zrcalima izrađenih od karbonskih vlakana.

Reli verziju odlikuje i modificirani stražnji kraj s povećanim krilom, staklom od Perspexa, drugačijim dizajnom ispušnih cijevi te većim difuzorom.

image
Moderna Lancia Delta
Render Sebastiano Ciarcia

Jedino što razočarava kod ove moderne interpretacije talijanske legende jest malena šansa da ga Lancia zapravo proizvede. Prošli mjesec redizajniran je jedini postojeći model Ypsilon, i naravno, i dalje ne postoji dovoljno interesa za udovoljavanje entuzijastima.

image
Moderna Lancia Delta
Render Sebastiano Ciarcia

Međutim, nada umire posljednja, jer je predsjednik Stellantisa obećao buduća ulaganja u brend. Podsjetimo se, Delta je poznata po svojim sportskim inačicama, koje su dominirale Svjetskim prvenstvima u reliju u kasnim 1980. i 1990. godinama s ukupno 46 pobjeda na utrkama i 6 uzastopnih naslova konstruktorskog prvaka od 1987. do 1992. godine.

Podsjetnik: Ovo je neovisna ilustracija Sebastiana Ciarcie

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 17:11