Kada je novi električni Macan predstavljen prije pola godine Porsche je ponudio samo prestižne verzije Macan 4 i Macan Turbo. Sada Porsche proširuje ponudu svojeg električnog Macana uvođenjem osnovne verzije sa stražnjim pogonom i snažnog Macana 4S s pogonom na sve kotače. Nadalje, za one koji cijene robusniji izgled sve verzije sada mogu biti obogaćene opcijskim off-road dizajnerskim paketom.
Novi osnovni Macan (plavi model na slikama) pokreče jedan stražnji električni motor koji razvija 360 KS i 563 Nm pri overboostu, dok je bez tog kratkotrajnog pojačanja maksimalna snaga 340 KS. Automobil do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi i postiže maksimalnih 220 km/h dok je maksimalni doseg po WLTP-u 641 km.
Ovu prilično veliku brojku omogućava velika baterija neto kapaciteta od 95 kWh te smanjena masa u odnosu na Macan 4 koji je teži oko 110 kg. Kao i kod svih verzija Macana, 800-voltna arhitektura podržava istosmjerno punjenje do 270 kW, što omogućuje punjenje baterije od 10 do 80 posto za 21 minutu.
Novi Macan 4S (zeleni model na slikama) se u ponudi smješta između Macana 4 i Macana Turbo. Ima dva elektromotora koji zajedno razvijaju 517 KS i 784 Nm pri overboostu ili 449 KS bez njega. Automobil je osjetno brži od Macana 4 te omogućuje sprint do 100 km/h za 1,1 sekundu kraće vrijeme od Macana 4, konkretno za 4,1 sekundu. Najveća brzina mu je elektronički ograničena 240 km/h. Koristi istu bateriju kao i osnovni Macan a WLTP doseg je do 606 km.
I Macan i Macan 4S imaju standardni prilagodljivi zračni ovjes i elektronički kontrolirane amortizere (PASM), a tu je i opcija za upravljanje stražnjim kotačima. Osim toga, Macan 4S opremljen je elektronički kontroliranim sustavom Porsche Traction Management, koji se po izboru može integrirati s Porsche Torque Vectoring Plus.
Uz nove varijante modela, Porsche je uveo opcijski off-road dizajnerski paket (na zelenom modelu na slikama) dostupan za sve izvedbe električnog Macana. Ovaj paket daje autu robusniji i više avanturistički izgled dok istovremeno poboljšava njegovu svakodnevnu upotrebljivost, posebno za one koji ga planiraju voziti izvan ceste.
Paket uključuje redizajnirani prednji odbojnik i odgovarajuće elemente na bočnim pragovima i difuzoru. Također ima body kit koji se može upariti s novim 21-inčnim aluminijskim naplatcima s pet krakova, završenim u sivoj Vesuvius sivoj boji. Što je još važnije, paket off-road donosi podignuti ovjes za 10 mm na ukupno 195 mm na normalnoj postavci 225 mm na najvišoj postavci. Zbog novog prednjeg odbojnika maksimalni prilazni kut je 17,5 stupnjeva, čime se dodatno smanjuje rizik od struganja podvozja Macana pri offroad vožnji.
Tu je još nekoliko novosti. Porsche je uveo nove mogućnosti personalizacije kao što su boja Slate Grey Neo i novi 20-inčnih aluminijski naplatci Macan S. U unutrašnjosti je digitalni kokpit ažuriran je novom grafikom i animacijama za zaslone. Nova aplikacija Themes omogućuje vozačima prilagodbu boje pozadine zaslona i ambijentalnog osvjetljenja vanjskoj boji vozila.
Nove izvedbe Macana već sada se mogu naručiti. Osnovni model u Hrvatskoj košta 88.651 euro, a Macan 4S ima cijenu od 99.655 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....