U SKLADU S TRENDOVIMA

Toyota predstavila novi logo: "razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na sutra"

Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje - ističu u Toyoti
Toyota novi logo
 Toyota

Mnogim automobilskim brendovima koji su u proteklih nekoliko mjeseci promijenili svoj logo sada se pridružila i Toyota. A pritom se čini da su svi vođeni istim motivima - pojednostaviti dosadašnji logo i prilagoditi ga digitalnom obliku.

Kako ističu u Toyoti, novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti. Uvođenje u Europi započinje s predstavljanjem novog Yarisa.

Logo je pritom oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja. Baš kao i ostali novi vizaulni identiteti koje smo nedavno imali prilike vidjeti (npr. Volkswagenov, Nissanov, BMW-ov...), i ovaj novi logo je "ogoljen" na jednostavni 2D dizajn, a ovdje je i izostavljeno ime Toyota, jer su istraživanja pokazala da je znak sam po sebi dobro poznat. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i suvremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025. Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

image
Toyota novi logo
Toyota

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila”- zaključio je Didier Gambart, potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka.

image
Toyota novi logo
Toyota

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 16:03