DIZELaš PERJANICA

Tko je rekao da limuzine izumiru? Škoda je predstavila novi Superb, evo svih detalja

Nema sumnje, dvolitreni turbo dizelski motor od 150 KS bit će najviše birana opcija pogona, a nudi se i plug in hibrid

Nova Škoda Superb

 Škoda

Škoda je objavila prve detalje o novoj generaciji Superba još ovog ljeta, nedavno su Česi u "eter" pustili i prve skice novog modela, a večeras je održana i svečana premijera. Češka marka ostaje vjerna klasičnoj limuzinskoj formi, za razliku od svog tehnološkog blizanca, nedavno pokazane nove generacije VW Passata.

Pritom se kao i dosad peta vrata odižu zajedno sa staklom, a u ponudi ostaje i karavanska izvedba Combi. Superb četvrte generacije svojim linijama ostaje vjeran stilu marke, a dizajn bi se mogao nazvati evolucijom, a ne revolucijom što je bilo i za očekivati.

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Međutim sve sada djeluje malo oštrije i modernije s tanjim LED Matrix prednjim svjetlima i modernim LED stražnjim svjetlima s "kristalnim" elementima. Ali i veće, jer je nova generacija 43 mm duža i 12 mm viša od prethodnika s tim da je limuzina s 4912 mm duža od Combi modela (4.902 mm).

Nadalje, obje verzije dijele isti međuosovinski razmak od 2841 mm (riječ je o dorađenoj verziji MQB platforme) koji je ostao identičan prethodnoj generaciji, a s koeficijentom otpora zraka od 0,24 cd novi je model aerodinamičniji od prethodnog modela.

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Uglavnom, kod novog Superba je baš sve unaprijeđeno - od izgleda, tehnologije, udobnosti i iskoristivosti te prostora, a na premijeri je Klaus Zellmer predsjednik uprave Škoda Auto rekao - "Superb je nositelj standarda u Škodinoj ponudi modela s motorima s unutarnjim izgaranjem više od 20 godina. U svojoj četvrtoj generaciji će i dalje biti upravo to, nudeći još profinjeniji, skulpturalni dizajn, izvanrednu prostranost i vrhunsku tehnologiju. Daljnji pogonski sklop optimizacije i poboljšana aerodinamika čine još veću učinkovitost."

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Pritom je potpuno nova unutrašnjost još ergonomičnija i ima uzornu količinu održivih materijala, a u Škodi su dali sve od sebe kako bi sve djelovalo još prestižnije nego dosad, poboljšavši tehnologiju i dojam kvalitete svoje najveće limuzine.

Iza upravljača s dva kraka se nalazi 10-inčni virtualni kokpit i head-up zaslon, a središnje je smješten 13-inčni ekran multimedije osjetljiv na dodir.

Novost su rotirajući gumbi "Smart Dials" smješteni niže s integriranim zaslonima od 1,25 inča koji nude savršeno upravljanje komandama što će cijeniti klasičari koje izluđuju "touch" komande u novim automobilima.

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Još veći: kapacitet prtljažnika iznosi 645 litara kod limuzine i 690 litara u Combi izvedbi i naravno, ne nedostaje tipičnih Škoda Simply Clever rješenja koje dodatno poboljšavaju praktičnost - dostupno ih je čak 28.

Ponuda motora vrlo je slična onoj kod novog SUV-a Kodiaqa, a uključuje dizelske i benzinske motore s mild-hibridnom opcijom te plug-in hibridnu varijantu koja je dostupna samo kod Combi varijante (pogledajte tablicu). Svi motori su upareni sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem (plug-in hibrid 6-stupanjski) i s pogonom na prednju osovinu ili na sva četiri kotača.

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Ta hibridna varijanta pogona kombinira 1.5 TSI benzinski motor i elektromotor s većom baterijom od 25,7 kWh što rezultira dosegom od preko 100 km samo na struju, tvrde u Škodi.

S novim Superbom koji se proizvodi zajedno s Passatom u pogonima Škode nedaleko Bratislave, Škoda i dalje savršeno održava fokus na kupca današnjice i njegove potrebe, a na tržištiu se očekuje u prvom kvartalu iduće godine.

image

Nova Škoda Superb

Škoda

Motori

1.5 mHEV 150 KS

2.0 TSI 204 KS

2.0 TSI 265 KS

2.0 TDI 150 KS

2.0 TDI 193 KS

1.5 TSI iV plug-in hibrid 204 KS

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 17:22