U rujnu prošle godine, Albert Biermann, bivši šef Hyundaijevog N odjela, otkrio je da proizvođač automobila radi na superautomobilu sa središnjim motorom. Međutim, direktor je isto tako kasnije rekao da automobil neće biti pušten u proizvodnju. Unatoč toj izjavi, međutim, još uvijek postoji nade da ga dočekamo.
Naime, na ovotjednom Canadian International AutoShowu 2023. Hyundaijev direktor dizajna Hak Soo Ha sugerirao je da sudbina automobila još nije zapečaćena. Naznačio je da novi Hyundai superautomobil još uvijek postoji u planovima kompanije.
"Još uvijek se radi na studiji. Ali u kojem trenutku ćemo ga učiniti ekonomski održivim, ili ćemo započeti planiranje proizvoda, ili na kojoj platformi ćemo ga plasirati na tržište, koji ćemo pogonski sklop koristiti, sve je to još nepoznanica", rekao je.
Na pitanje rješava li proizvođač automobila te zabrinutosti, Hak Soo Ha je izjavio da su započeli interni napori za rješavanje postavljenih pitanja. Međutim, dizajner je odbio pružiti bilo kakve dodatne informacije o automobilu.
Prema Biermannovim prethodnim izjavama, automobil bi za Hyundai bio ono što je NSX bio za Hondu/Acuru. Iako konačna odluka o pogonskom sklopu nije donesena, Biermann je izjavio da se razmatra pogon s unutarnjim izgaranjem, hibridni pogon ili sustav vodikovih gorivih ćelija.
Biermann je vozilo nazvao "Chairman‘s Car" i sugerirao da bi njegova visoka cijena (preko 150.000 dolara) bila glavni faktor u odluci da se ne nastavi s projektom. Međutim, također je primijetio da je vozilo dizajnirano da stoji na prilagođenom okviru od ugljičnih vlakana, te da bi korištenje manje egzotične donatorske platforme potencijalno moglo smanjiti troškove.
Međutim, prema Hak Soo Ha, pristupačnost ostaje jedna od prepreka s kojima se automobil suočava, tako da je Hyundaijev superautomobil, iako još uvijek moguć, sve samo ne siguran.