ELEKTRIFIKACIJA

Oštri rezovi: Volkswagen grupa će do 2030. ‘ugasiti‘ 60 posto modela s unutarnjim izgaranjem

S obzirom da dolazi sve više električnih modela, logično je da to znači početak kraja za modele s unutarnjim izgaranjem

Volkswagen grupa

 Europa Autonews

Čini se da se svaki proizvođač automobila kreće u viši rang, što bi moglo objasniti zašto je jeftina Dacia tako popularna u današnje vrijeme. I zaista, nedavno smo pisali o planovima Alfe da predstavi dva nova SUV-a i limuzinu visoke klase, a i Audi je nedavno najavio gašenje nekih modela niže klase.

U svakom slučaju, Volkswagen grupa na neki naćin najavljuje prodor u premium segment proizvođača jačanjem kvalitete svojih proizvoda. U tom procesu, želi se usredotočiti na znatno manje modela ukidanjem ogromnih 60 posto vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem u sljedećih osam godina.

image

Volkswagen grupa

JCAutomotive

Važnu objavu dao je šef financija Arno Antlitz u intervjuu za Financial Times: "Ključni cilj nije rast. Više smo usredotočeni na kvalitetu i marže, a ne na volumen i tržišni udio". Ovo se odnosi na europsko tržište gdje Volkswagen grupa ima više od stotinu modela raspoređenih po brojnim markama.

image

Škoda Fabia

Škoda

Neki kažu da je taj proces odavno započeo, s obzirom da su Škode već sada jednako skupe kao i njihovi Volkswagen ekvivalenti. VAG vozila su značajno poskupjela posljednjih godina, a čini se da će se trend nastaviti. S obzirom da dolazi sve više električnih modela, logično je da kompanija signalizira početak kraja za modele s unutarnjim izgaranjem.

Ostaje nam se jedino nadati da će se odluka o prelasku na viši segment odraziti ne samo na traženu cijenu, već i zaista na kvalitetu proizvoda. Zbog sve strožih propisa o emisijama, očekivamo da se odluka VW Grupe odnosi na konvencionalne motore velikog obujma.

image

Volkswagen e-Golf

Volkswagen AG

Ovo bi moglo značiti i da će VW Grupa vjerojatno napustiti utrku za najvećeg svjetskog proizvođača automobila po količini. U 2021. godini prodala je 9,3 milijuna vozila, dok je Toyota isporučila 10,5 milijuna. U Europi Volkswagen Grupa je ipak bila prva s 3,2 milijuna vozila, sa Stellantisom "za petama" s 3,08 milijuna vozila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. ožujak 2024 23:33