Lanica 037 na ovogodišnjem je reliju plijenila pažnju publike i fanova u svim gradovima u kojima se pojavila, uključujući i u Dubrovniku. Naš reporter Crospotter13 koji je pratio Gumball sve do Grčke popričao je sa vlasnikom koji je otkrio veoma zanimljive detalje o ovom automobilu. RIječ je o originalnom primjerku Lancie 037 proizvedenoj za utrkivanje u popularnoj, vrlo opasnoj grupi B. Riječ je ujedno i o posljednjem automobilu sa stražnjim pogonom koji je osvojio svjetsko prvenstvo u reliju. A da stvar bude bolja, vlasnik Timo Helisten oktrio nam je da je njegov primjerak original koji je čak i nastupao na svjetskom reli prvenstvu 1983. godine. Za upravljačem je tada bio talijanski reli vozač Attilio Bettega koji je primjerice na reliju Korzika s njom osvojio 4. mjesto.
Timo Helisten poslovni je čovjek iz Švedske, a njegova kompanija Helistens slovi za jednu od vodećih vodoinstalaterskih kompanija. Timo je veliki ljubitelj automobila, a u svojoj garaži ima jednu od najbrojnijih kolekcija automobila u Europi. Osim mnoštva Ferrarija, Lamborghinija i američkih muscle automobila, Timo ima veliku ljubav prema reli automobilima iz grupe B. Tako je odlučio svoju kolekciju nadopuniti ovom Lanciom 037 koja je prošla kroz proces restauracije od strane čitavog Lancia Rally tima.
Kako kaže Timo, pothvat od oko 5 tisuća kilometara sa ovakvim automobilom uvijek donosi izmiješane osjećaje straha i adrenalina. Iako je bilo određenih problema sa autombilom zbog kojeg je dio puta prešao na prikolici, Lancia je u većinu gradova ipak došla samostalno, a možemo samo zamisliti kako su se Timo i njegov suvozač osjećali nakon cjelodnevnog vozikanja u ovoj legendardnoj jurilici.
Ovo nije prvi put da Helisten vozi Gumball 3000 sa legendarndim automobilom, budući da je primjerice 2013. godine rutu od Kopenhagena do Monte Carla odvozio u svom Lamborghiniju Countachu.
Ove godine njegova je Lancia dobila i priznanje od organizatora Gumballa, Maximilliona Coopera koji nagradio Helistena i njegov tim nagradom za najbolji auto na ovogodišnjem reliju.
U svakom slučaju, lijepo je vidjeti enzutijasta koji automobile iz svoje kolekcije vozi i koristi za ovakve pothvate.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....